Sziasztok!Véletlenül sem akarok idegesítő lenni, de szeretném egy kicsit promózni a könyveimet, amiken dolgozom, mert nem igen van rajtuk megtekintés:( Nem tudom miért, hiszen folyamatosan hozom a részeket, és szerintem minőségibbek is, mint a korábbi munkáim.
Van egy, amelynek már 11 része kint van, és egy másik, amit még nem kezdtem el, csak a leírás van fent.
Azzal a reménnyel teszem ki ezt a "részt", hogy talán belekukkantotok, és majd megfog valamelyik 😌🩷
Nagyon hálás lennék érte! Ígérem, izgalmasak (lesznek) 🙈
Itt is van az egyik:
SUMMER OF '23
____________________________________________
🌻🌻🌻Flora nem így tervezte a nyarát.
Meg se fordult a fejében, hogy egész júliusban egy gyerek táborban húzza az igát, de a sorsnak más tervei voltak, és úgy kavarta a dolgokat, hogy öt másik diáktársával együtt egy teljes hónapig a Vénusz táborban kényszerüljön melózni.
Ráadásul olyan diáktársakkal, akik a fennálló helyzetért felelős nagyméretű iskolai balhé estéjén, barátokból hirtelen ellenséggé váltak.
És egy olyasvalaki, aki már eleve örvendett ennek a jelzőnek; Aziel Crawford.
Aziel és Flora viszonya nem volt békésnek leírható. Megvetették egymást, de még csak szabadulni se tudtak a másiktól, mert mindig mindenhol egymásba botlottak. A suliban, és sulin kívül is; ez annak az apróságnak volt betudható, hogy Flora és Austin, aki Aziel mostoha testvére, egy párt alkottak. Így szinte elkerülhetetlen volt Flora és Aziel számára, a mérges viszonyuk ellenére is, hogy ne lássák egymást nap-mint-nap.
A tábor kezdetével ráadásul nem csak egy levegőt kell majd szívniuk, de össze lesznek zárva, méghozzá egy teljes hónapig.
Főleg, hogy bárhogy is küzdenek ellene, gyűlölet és szenvedély szikrázik köztük, és már csak az a kérdés, a kettő közül melyik fog ez alatt a harmincegy nap alatt nagyobb lángra kapni.
FLORA JONESY
YOU ARE READING
SUTTOGJ EGY CSÓKOT
RomanceDevon és Wes szomszédok. Szomszédok, riválisok, egymás legnagyobb nemezisei már gyerekkoruk óta. Minden alkalmat megragadnak, hogy keresztbe tegyenek egymásnak. De mi van, ha egy nap egyikük szívességért fordul a másikhoz, és az a szívesség egy csók...