2

12 5 10
                                    

Lauren,yatağında dört dönüyordu. Ev arkadaşı Jessica Lauren'i iyice sarsınca genç kız anca kalktı.
"Hadi Lau,ders başlayacak hazırlanmalısın." Jessica bunları söyledikten sonra makyaj yapmaya başladı.

Lauren yüzünü yıkayıp dişlerini fırçaladı,makyaj yapmayı yada süslenmeyi sevmiyordu. Çoğu genç kız gibi de değildi zaten Lauren.

Farklıydı.

Lauren üstünü giyinince Jessica da makyajını bitirmişti. İkisi de artık hazırdı. Kapıdan çıktılar ve kendilerini okulun önünde buldular.

"Jess,nasılsın bugün?" Yanlarına Jessica'nın "flört" ettiği
Ryan Haven gelmişti. "İyiyim Ryan,sen?" Jessica güler yüz ile karşılamıştı genci. Lauren ise Ryan'dan haz etmiyordu.

"Jess,ben gideyim. Siz takılırsınız zaten." Diyerek oradan uzaklaşmıştı. Koridorda önüne bakmadan dalgın bir biçimde yürürken birine çarptı.

Dennis Murhpy.

Üçüz kardeşlerden birisi. Lauren üçüzdü. Lauren Murhpy,Dennis Murhpy ve Daniel Murhpy. Yada kısaca Lau,Den ve Dan. Den ve Dan biraz garip.

"Önüne baksana Lau." Lauren,Dennis'in ona niye bu şekilde ters bir cevap verdiğini anlamadı. "Ne oldu Den?" Diyerek ona bunu sordu.

"Ne? Birşeyim yok." Lauren bu cevapla ne olduğunu anlamıştı.

Sevgilisinden ayrılmış.

"Lucy'den ayrılmışsın sanırım?" Diyerek Dennis'i şaşırtmıştı. "Hey,nerden bildin?" Lucy Honest ile bir kaç yıldır sevgiliydiler,ve Dennis her bu şekilde Lauren'i terslemesinde genellikle tartışmış oluyorlardı.

Bu sefer şansa atmıştı, ayrıldıklarını düşünmeyerek söylemişti yani. "Kardes içgüdüleri." Diyerek çok bilmiş bir tavırla söylemişti bunu Lau.

Dennis karşısından gelen Daniel'e selam verdi.
Daniel,Dennis ve Lauren fiziksel özellikler olarak asla birbirlerine benzemiyorlardı.

Belki zevkleri benziyordu ucundan. Bazen nasıl kardeş olduklarını bile sorguluyorlardı. Daniel,kardeşler arasında en başarılı kardeştir.

Lauren ve Dennis'e sürekli ders konusunda bizzat yardım eder. Yapamadıklarında kızmaz. Yani o iyi bir kardeştir. Kardeşleriyle ilişkisi her zaman iyidir.

Dennis ve Lauren sürekli tartışan kardeşlerdir. Daniel'e karşı ikisininde bir tartışması pek yoktur. Kavgalarını sürekli Daniel ayırır.

Yanlarına Christiana ve Christian ikizler gelmişti. Bu ikizler de birbirine benzemiyorlardı. Lauren onların çift yada tek yumurta ikizi olduklarını biliyordu. Lauren'in hafizası pek kuvvetli değildir de...

"Selam Lau!" Diyerek ortama enerjik bir giriş yaptı Chris. "Bana verme zaten." Diyerek kendince trip atıyordu Dennis. "Hey Drama Queen,sana da selam olsun."

Christiana da ikisine selam verdi. Chris,Christiana'ya göre çok enerjikti. Lauren ile çoğu zevki uyuşuyordu.
Bazen ikiside birbirlerinin kayıp ikizler olduklarını düşünüyorlardı.

Aida Bright ve Linda Light yanlarından geçerken hepsine birer selam verdi. Her yanlarından geçen en azından bir selam veriyordu.

Liam Williams,Lucas Davis ve Luka Brave yanlarından geçerken hepsine birer bakış attı. Okulda Onlardan hoşlanmayan tek grup bu erkek çetesi olabilir.

Bunlar sadece üç kişide değillerdi,6 kişi vardı.
Liam Williams,Lucas Davis,Luka Brave,Aaron Roberts,Ryan Haven,William Dean ile birlikte 6 kişilerdi.

Sevmediklerini belli eden türdendiler. En azından gizli değildi. Yanlarına bekledikleri arkadaşları geldi. Matthew Johnson,Marcus Byrne,Miles Miller ve Agnes
Davies gelince ders sınıfına girdiler.

Az önce gördükleri 5 kişi ile aynı sınıftalardı. Bunu sorun etmeseler bile bu çocuklar sürekli garip bakışlar atıyorlardı. Lauren,Jessica'yı beklerken kapının açıldığını gördü.

Kapıya odaklandığında gelen kişinin yada kişilerin diyelim, Ryan ve Jess olduğunu gördü. Jess,Lau'nun yanına oturdu. Ryan ve diğerleri onların bir kaç masa arkasında,çaprazındalardı.

Jess Lau'nun yanına oturunca Lauren fısıldar biçimde konuşmaya başladı,"Jess,lütfen bana onunla çıkıcam, çıkıyorum,takılicam,takiliyorum tarzı cümleler kurmadan anlat. "

"Neyi?" Diyerek arkadaşına döndü. Lauren kaşları ve gözleriyle Ryan'ı gösterdi. Jess ise kafasını olumsuz yönde sallayınca Lauren rahatladı.

Derin bir nefes alarak arkasına yaslanınca üzerindeki gergin bakışları hissetti. Bu gergin bakışların kimlere ait olduğunu biliyordu elbette. Sorun etmedi.

Sınıfa giren öğretmen ile derse odaklandı.

güvenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin