"Kim o?" Sage kapıyı açmadan önce dışardakinin kim olduğundan emin olmak istiyordu. Ses gelmedi. Kai ve Lauren yatakta bekliyordu.
"Kimmiş Sage?" "Bilmiyorum,cevap gelmedi. " Lauren'in sorusuna cevap vererek yatağına geri oturdu Sage. Zil tekrar çaldı.
Sage yatağından sinirle kalkarak kapıya yöneldi. "Hey,her kimsen bu yaptığın hiç komik değil!" Sage,sinirle söylediği cümleyle kapıyı açtı.
Dışarda biri vardı.
Bir adam?Sadece gözleri ve ağızı görünen,bir maske takılı suratıyla elinde bir bıçak. Kahverengi gözler.
Adam Sage'in koluna bıçakla zarar verecekken Sage kapıyı ani refleksle kapatarak bıçak darbesinden son anda kurtulmayi neyseki başardı.
"Bu normal biri değil!" Diyerek bağırdı. Lauren ve Kai Sage'in yanına koşarak geldi, kapıyı kapattıktan sonra içeriden cam kırılma sesi geldi.
Tek katlı bir evde oturdukları için camı kıran kişinin işini yapması pek zor olmamış gibi görünüyordu.
Üç genç kız beraber lavaboya giderek kapıyı kilitledi.Korkudan nefes nefeseydiler. Hiçbiri konuşamıyor, hareket edemiyorlardı. Herşey çok ani gelişmişti.
Önce Jessica,sonra onlarda mıydı sıra?Bıçak sesi geliyordu. Maskeli,daha doğrusu Katil. Katil bıçağıyla çoğu yere zarar veriyordu ve bu üç kişide bu duruma mâruz kalıyordu. Evin içerisinde kimse bir katilin olduğunu anlamazdı elbette,çünkü evde ses yalıtım sistemi vardı.
Müzik dallarıyla uğraştıkları için komşular
rahatsız olmasın diye ses yalıtım sistemi vardı.
Bu durum katilin elbetteki işine gelirdi."Polis.." arkadaşlarına fısıldar ses tonuyla polisi aramalarını istiyordu Lauren. Çünkü Lauren'in telefonu yatağındaydı.
Fakat bilmediği birşey vardı. Oda üçünün telefonununda yanlarında olmadığıydı...
Kai ve Sage yanlarında telefon olmadığına dair bir kaş işareti yapınca Lauren anladı.Tam ayağa kalkacakken lavabonun kapısı zorlanıyordu. "Dolap!" Kai,Sage'in yan tarafındaki dolabı işaret ederek bağırdı.
Sage ve Lauren dolabı Katil kapıyı açmadan kapının önüne koyarak engelledi. Fakat bu Katili uzun sure engelleyemezdi.
"Napıcaz şimdi?" Bağırarak konuşuyordu Sage,çünkü kapı o kadar zorlanıyordu ki sesi kızların sesini bastırır hale gelmişti.
"Ee... Aslında lavabonun etrafındaki sabunları üzerine atabiliriz?" Bir fikir yürütmeye çalışıyordu Kai. Lauren onaylayarak eline bir tane sabun aldı.
Sıvı sabun dışında sabun çeşidi yoktu. Ellerinde birer sıvı sabun şisesiyle komik duruyorlardı. Katil,bıçağını kapının kenarına takarak daha kolay açtı kapıyı.
Dolap düştü, kapı sağlamdı ama sadece düşmemişti. Katil kızların üstüne yürümeye başlayınca Kai sabun şisesinin büyük kapağını açarak Katilin üzerine boşalttı.
Katilin gözleri yanıyordu. Geride kalan iki kız da ellerindeki şişeleri adama fırlattılar. Tam Katilin yanından hızla geçerken Kai'nin karnına bıçağı taktı.
"Kai!" Sage Kai'nin yanına dönerek onu aldı. Adama bir tekme geçirdikten sonra üçü birden evden çıktı. "Ah,dayanamıyorum" Kai elini karnının üzerine bastırıyordu.
"Lauren polis" Lauren evden çıkarken telefonları almayı akıl edebilmişti. Eline aldığı telefonla polisi aradı,polisle birlikte ambulans zaten gelmişti.
Polisler evin içine girdiğinde sadece lavabonun musluğu açıktı. Ve lavabo dağınıktı. Bunun dışında etrafta Katile dair hiçbir kanıt yoktu.
Tek bir kanıt dışında.
Bir not?
Oy sınırı:10
ŞİMDİ OKUDUĞUN
güven
Horrorbir yada birden fazla katil var. Şimdiden uyarımı yapayım, eğer cinayet kitaplarını sevmiyorsanız, hassas biriyseniz,cinayetlerden korkuyorsanız şimdiden okumaktan vazgeçin. Kitap vahşet,cinayet ve daha birçok şey içermekte. - Kimsenin birbirine güv...