5

15 3 10
                                    

Sorgudan çıktıktan sonra Dennis beklemeden Lauren'e hızla sımsıkı sarıldı. "Ne olduğunu azda olsa duyduk,sana birşey olmadığı için sevindim Lauren." Diyerek kardesinden ayrıldı Dennis.

Daniel,Dennis'den sonra Lauren'e sarıldı. Sonrasında soruşturma bitene kadar karakolda beklediler.

Soruşturma Sonrası.
Lauren ve Jessica'nın kiraladıkları öğrenci evi.

Lauren eşyalarını odadan toplamak için son bir defa gelmişti. Jessica'nın eşyalarını gördükçe içi acıyordu. Kalbi yanıyordu. Onu orada ilk bulduğu anı hatırladıkça içi ürperiyordu. Kim böylece vahşi bir cinayeti genç bir kız üzerine işlerdi ki?

Ryan?

Ryan.

Ryan yapabilir miydi?

Elbette.

Arkası sağlam olan bir birey herşeyi yapar. Belkide arkadaşları ile birlikte işlemişti bu cani cinayeti?
Yada kimseyi bu işe alet etmek istemedi.

Ama Lauren birlikte işlediklerini düşünüyordu. Çünkü Ryan kendini düşünen bencil bir ahmağın tekiydi,ve pesindekileri işlediği her "suça" alet edebilecek kadar vicdansız bir Varlıktı.

Fakat hala onun katil olduğuna dair hiçbir kanıt yoktu. Bu yüzden topladığı eşyalarla dışarı çıktı. Elindeki bavul ile gelecek arabayla Dennis ve Daniel'i beklemeye başladı.

Lauren'in beklediği caddenin karşısından bir kız geçti. Sarı saçları Jessica'yı andırır derecede güzeldi. Lauren bir anlığına halüsinasyon gördüğünü düşünüyordu.

Jessica ölüydü...

Bu yüzden azda olsun kıza dikti gözlerini. Hasretle gencin saçlarına baktı. Sonrasında karşısında ki arabanın korna sesine mâruz kalınca Dennis'in arabası olduğunu anladı.

"Lauren,iyi misin?" Daniel kız kardeşinin iyi olmadığını bilsede sorma gereksiniminde bulunmuştu. "Sanırım. Şimdilik." Bu net olmayan belirsiz cevap Daniel ve Dennis'i elbette ki tatmin etmemişti.

Lauren başka şeylerle uğraşmanın şimdilik iyi olacağını düşünerek camdan dışarı kafasını uzatarak kendini serin rüzgara bıraktı.

Gözlerini açtığında gidecekleri yere çok az bir mesafe kalmıştı. Araba durdu. Lauren,Sage ve Kai artık aynı evde kalacaklardı.

3 genç iyi anlaşan türden kızlardı. "Mutlu olmak için, bizimle aynı evde kalın. Gülümsemek için Sage'e tıklayın!" Sage neşeyle yatağına atlarken bir şarkı alıntısını söylüyordu.

"Hey,bu söylediğin şey de ne?" "Bir şarkıda duymuştum Kai." Cevabını Sage'den alan Kai'de kendi yatağına oturdu. Lauren istemese de onlara katılırcasına yatağına oturdu.

"Jessica'nın katili sizce kim?" Mutsuz bir tavırla diğer iki kıza soruyu yöneltti Lauren. Sage ve Kai o ikisinin Lauren'in kafasını dağıtmak için yaptıkları enerjik tavırlardan sonra elbetteki bu soruyu beklemiyorlardı.

"Bilemiyorum,aslında... çok var?" Diyerek belli belirsiz soruyla cevap karışımında bir cevap vermişti Kai.
"Kim mesela?" Sage,arkasında kalan yatağa döndü.

Lauren sol,Sage orta ve Kai sağ yatakta yatıyor.

"Eh,Jessica ile konuşan çok kişi var. Fark ediyorsunuzdur sizde elbet." İki kız Kai'nin dediklerini dikkatle dinliyordu. "Evet Kai. Ryan gibi..." Lauren kafasında ki şahsı belirtmişti.

"Ah,evet. Aslında şüpheli listesinde Ryan'da var..."
Sage suskunluğunu koruyordu. Kai'nin dediği bu şeyle bozmak istedi sessizliğini,fakat ondan önce Lauren konuştu.

"Başkalarıda mı var?" "Yani,heralde." Kai bunu dedikten sonra Sage yataktan kalktı. Çünkü kapı ziline tıklanmıştı.

güvenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin