3

8 3 7
                                    

Sınıftan çıkan öğretmen ile zil çaldı. Herkes dışarı çıkarken Lauren çantasını toparlıyordu. "Ben gidiyorum, geliyor musun Lau?" Dennis'den gelen soruya olumlu anlamda kafa salladı genç kız.

Jessica da Lauren gibi çantasını topluyordu, "Jess sende gelmek ister misin?" Jessica çantasını sırtladı,"Sanırım lavaboya gideceğim" Lauren kafa salladı ve çıktılar.

Lauren ve Dennis Jessica'ya ters yönde gidiyorlardı. Jessica giderken Lauren anlık olarak arkasına bakınca Ryan ve yanındakilerin kızın peşinden gittiğini gördüler.

"Bunlar ne alaka şimdi?" Diyerek yavaş adımlarla peşlerinden gitti Lauren. Dennis'de Lauren'in onu sürüklediği yere gidiyordu.

Jessica kızlar tuvaletinin önünde durdu. Arkasına bakınca ensesinde ki Ryan ile göz göze geldi. Lauren iç çekti. Ryan'da birşeyler olduğunun farkındaydı. Ve Jess'e birşey yapacağından emindi.

Ryan sağına bakınca Lauren ve Dennis'i farketti. Aslında Dennis'i fark etmişti. Cüsseli ve 1.80 boylarında genç bir erkekti,çok çabuk dikkat çekiyordu.

Ryan onları fark edince Jess'e birşeyler sormaya başladı. Bunlar ders hakkındaydı. Lauren artık emindi. Her zamanki gibi.

Dennis hala anlamamıştı. Jessica tuvalete girene kadar Lauren orada Dennis ile bekledi. Jessica güvenli bir şekilde çıkınca Lau ve Den arkadaşlarının yanına döndüler.

"Nerdeydiniz çocuklar, Lauren'i aradım ama açmadı" dedi Miles. Lauren şaşırmıştı, telefonunu kontrol etti. "Sessizde kalmış sorun yok Miles" diyerek telefonunu cebine geri attı.

Hepsi bir banka oturdu. Karşılıklı iki bankta Dennis,Daniel,Lauren,Chris ve Christiana otururken karşılarındaki bankta ise Sage,Kai,Marcus,Matthew ve Miles oturuyordu.

Bank dediğim sadece bir benzetme. Bildiğimiz küçük banklar gibi değilde biraz daha geniş düşünürseniz iyi olur.

"Jess nerde?" Matthew,Jess'ten hoşlanıyordu fakat bunu grupta Jess dışında herkes biliyordu. Lauren iç çekti. "Jessica en son lavabodaydı." Diyerek Lauren'in yerine yanıtlamıştı Dennis.

Matt kafa sallayarak tamam demek istiyordu. Dennis anladı. Öğlene 1 saat kadar az bir süre vardı. Lauren her zamanki gibi akşama kadar yatmayı düşünüyordu.

Fakat arkadaşlari Lauren'ide alıp biraz eğlenmek istiyorlardı.

14.00

"Hey Lau,lunaparka gidiyoruz ve gelmeme gibi bir durumun yok bebeğim" Sage Lauren'i telefonla arayarak onu geleceğinden haberdar ediyordu.

"Tamam..." diyerek bıkkın bir ses tonuyla Sage'i onayladı Lau. "Öptüm seni kocaman seni seviyorum " diyerek kapattı telefonu Sage. Lauren kapanan telefonu yatağa fırlattı.

Jessica hala odasına dönmemişti. Lauren onun için gerçekten endişeleniyordu. Ryan ve yanındakilerin ona birşey yapmış olabileceği düşüncesi beynini yiyip bitirmişti.

Jessica'yı aramayı düşünmemişti. Hemen attığı telefona sarılarak Jessica'yı aradı. Telefon çalıyordu ama açmıyordu. Reddedilmiyordu arama.

Çalıyordu... çalıyordu...

Cevapsız 11 arama.

güvenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin