17.bölüm

86 6 0
                                    

"Kafamda roman yazıyorken, ağzımdan bir cümle çıkmıyor."

        - Antoine De Saint Exupery-

1 ay sonra

Evet hele şükür ablamla eniştem evlenmişlerdi. Şimdi de ablamın yanına gidicektim. Evleneli yaklaşık iki hafta olmuştu.

"Anne ben gidiyorum"

"Tamam erken gel biraz seninle konuşmamız gereken bir şey var."

"Tamam"

***

Kapıyı çaldım ablam açtı. Onu özlemiştim sarılıp içeri geçtim. Salona doğru geçtik. Alperen de buradaydı.
Son olan olaydan sonra onun yüzüne bakamıyordum doğrusu. Düğün günü onun kuzeniyle saç baş kavga etmiştik. Ama haklıydım o resmen Alperen'in ağzına giriyordu artık dayanamadım bende. Acaba Alperen bana kızgın mıydı diye düşünürken ablam seslendi.

"Kız nerelere daldın yine"

"Aaa şey..."

" Sen gelsene benimle bı"

Ablamla birlikte mutfağa gittik . İmalı imalı bakıyordu.

" Abla ya niye öyle bakıyorsun "

" Kızım ne öyle çocuğa dik dik bakıyorsun bir şey mi oldu?"

"Yooook yok bir şey canım boşver eee sen anlat bakim evlilik nasıl gidiyor?"

"Çok güzel çok mutluyum , huzurluyum Allah'a şükürler olsun ."

Ablamla sohbet ettik daha sonra eve gittim.

Annem Alperen'i sevdiğimi bir yerden öğrenmişti ve eğer istersem beni istemeye geleceklermiş. Ne diyeceğimi bilemedim ne diyebilirdim ki tabiki evet. Anneme olur dedikten sonra odama çıktım. Çok mutluydum masanın üzerinde duran telefonumu aldım ablamı aramak için bilinmeyen bir numaradan mesaj gelmişti.

0532*******: Kalbimin sahibi gönlümün sultanı evimin hanımı olur musun ?

Olduğum yerde saçma sapan sesler çıkararak zıpladım . Sonunda hayalim gerçek oluyordu . Bu tarif edilemez bir duyguydu. Telefonu alıp cevap yazdım.

Hümeyra: Bilmem

0532*******: Nasıl bilmem Hümeyra lütfen net bir şey söyle ona göre akşam gelicez.

Hümeyra: Akşam mı?ama ben hazır değilim.

0532*******:Bu evet anlamına mı geliyor?

Hümeyra: Evet ama bugün gelmeyin hiç hazır değilim.

0532******: Ben sensizliğe dayanamıyorum diyorum sen bana ne diyorsun.

Hümeyra: Peki peki bu akşam gelin.

0532******: Seni çok seviyorum güzelim.

Hümeyra: Bende seni ❤️

Şuan olan olayların şokunu yaşıyordum aniden böyle hızlı her şey gelişti. Ay çok acele etmeliydim. Hızlıca her şeyi halletim geriye giyinmek kalmıştı.

***

Ayy kapı çalıyor. Hızlıca kapıyı açmaya gittim. Sırayla herkese selam verdim en son Alp içeri girdi elindeki çiçekleri ve çikolatayı bana uzattı.

"Çok güzel olmuşsun sevgili karım."

Utanmıştım ve yanaklarım hemen kızarmaya başlamıştı.

Kahveleri yapmak için mutfağa gittim,ardından ablamda geldi. Birlikte kahveleri hazırlayıp salona geçtik .

"Evet sebebi ziyaretimiz belli  Allah'ın emri peygamberin kavliyle kızınızı oğlumuza istiyoruz."

"Gençler kendi aralarında konuşup anlaşmış, bizlere de hayırlısı demek düşer. Hayırlı olsun”

Yüzükler takıldı. Yarın da imam nikahı kıyacaktık. Allah'ım her şey için şükürler olsun. Çok yorgundum doğrusu üstümü değiştirip yattım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BULDUĞUMDA KAYBOLDUM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin