{14} Gevher'in Düğün Günü

137 9 8
                                    

Umarım bölümü beğenirsiniz,votelemeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen yorumlarınız benim için çok çok değerli🤍

~~

Sabahın ilk ışıklarıyla gözümü açtım,saat çok erken olmasına rağmen saraydaki yoğunluğun ortaya çıkardığı gürültü daireme kadar geliyordu. Akşam Hümaşah Sultan ile uzun uzun konuşmuş,en sonunda evliliğe razı olduğumu söylemiştim. Bugün de Gevher Sultan'ın düğünü vardı,bu nedenle akşam erkenden uyumuştum. Zira Gevher Sultan buradayken güçlü görünmem gerekirdi.

Aklımdaki düşünceleri bir kenara atıp artık uyanmam gerektiğinin farkına vardım ve öyle yaptım. Yatağımdan kalktım ve gördüğümle çığlık atmam bir oldu.

"Yüce İsa!"

Sultan Murad dairemde,yatağımın karşısındaki sedirde uyuyordu! Ben çığlık atınca kendisi de besmele çekerek kalktı.

"Bismillahirrahmanirrahim!"

"Ne işiniz var burada? Yüreğim ağzıma geldi!"

Oturduğu sedirde başını ovalayarak konuştu.

"Asıl sen benim yüreğimi ağzıma getirdin be Helen,öyle bağırılır mı? Hey Allahım!"

Bu sırada üstümdeki uzun olsada dekoltesi olan geceliğin üstüne hemen yatağımın köşesindeki sabahlığı geçirdim.

Bu sırada da cevap verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu sırada da cevap verdim.

"Ne işiniz var burada hünkarım? Daireme nasıl böyle girebilirsiniz?!"

Üstümde sert bakışlarını hissedince fazla yükseldiğimi anladım,ne de olsa o bir hünkârdı saygıda kusur etmemem gerekirdi. Başımı eğdim.

"Bağışlayın,yani ben sizi bir an dairemde görünce.."

Cümlemle birlikte sert bakışları yok olmuş,yerine muzip bir gülüş gelmişti. Ayağa kalktı ve üstüme yürümeye başladı. Bense geri geri gidiyordum,sırtım duvara çarptığında daha fazla gidemeyeceğimi anladım. Üstüme gelmeye devam etti ve aramızdaki mesafeyi çok aza indirdi. Yüzüme doğru eğildi.

"Evlenince çoğu gecelerde aynı dairede,aynı yatakta olacağız,alış."

Yüzünde hâlâ bir gülüş vardı. Bu lafı söyledikten sonra çekildi ve dairemden çıkmaya yöneldi. Ne kadar doğru olsa da kendimden ödün vermemem gerekirdi bu yüzden hemen bir cevap verdim.

"Bu evliliğe razı olmadığımı biliyorsunuz,razı olmadığım bir evlilikte neden sizinle aynı yatağa gireyim?"

Ben bu lafı söylerken arkası dönüktü,bir anda kapıya doğru ilerlemeyi bıraktı ve bana döndü.

"Razı olduğunu biliyorum,halama anlattığın bir şeyi öğrenmeyeceğimi mi sanmıştın?"

Tabii ya.. Hümaşah Sultan hemen söylemişti,bende ona güvenebilirim sanmıştım oysa ki. Ben düşüncelere dalmışken Sultan Murad tam çıkacaktı ki arkasından seslendim.

Aynı Sarayda İki Yabancı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin