{13} Geri Dönüş

147 8 13
                                    

Selamm, biliyorum uzun süredir bölüm gelmiyor ama sınav haftam henüz yeni bitti ondan bölüm atamıyordum, ancak şimdi yepyeni bölümlere hazır olabilirsinizz

Bu bölüm bi tık fazla aksiyonlu oldu.. Votelemeyi ve yorumlarınızı belirtmeyi unutmayınızz🌊🤍

.
.
.
.

"Helen? Helen iyi misin?"

Fidan'ın seslenişiyle daldığımı farkettim. Ona baktım.

"Gevher Sultan'ın geleceğini duyunca şaşırdın herhalde."

"Evet evet ondan dalmışım.. Ne zaman gelecekmiş peki saraya?"

"Yarın sabah burada olurmuş."

"Tamam. Ben valide sultanın yanına gideyim bekliyor malum, uğrarsın daireme Fidan,sohbet ederiz?"

"Olur, Efsun'u alır gelirim."

Valide Sultan'ın dairesine doğru yürümeye başladım. Dairenin önüne geldiğimde kapıdaki cariyenin haberi olacak ki valide sultana sormadan beni içeri aldı. İçeri girip eğildim. Altunşah Sultan sedirinde oturuyordu.

"Valide sultanım."

"Hoşgeldin Helen. Gel."

Diyerek yanını işaret etti. Yanına gidip oturdum ve konuşmaya başladı.

"Uzatmayacağım. Aslanım ile evlenecekmişsiniz."

Cevap verdim.

"Sultanım benim arzumla olmuş bir husus değil. Sultan Murad onunla evlenmezsem ülkeme savaş açacağını söyledi bende kabul etmek zorunda kaldım."

Elini kaldırdı.

"Biliyorum Helen aslanım anlattı. Neticesinde o bir padişah bu yüzden isteklerini yerine getirmek en başta validesi olarak benim görevim. Ne kadar itiraz etsem de vazgeçiremedim onu bundan,vazgeçiremediysem de en yakından ilgilenmem gerekir bu mevzuyla."

Başımı salladım.

"Tabii,haklısınız."

"Aslanıma bu nikahla en yakından ilgileneceğimi söyledim. O da bu konuda istediğimi yapabileceğimi söyledi,bende düğününüz için bir şeyler düşündüm ve sana da bildirmek isterim."

Merakla baktım.

"Sizi dinliyorum?"

Devam etti.

"Yarın Gevher'imin düğünü var duymuşsundur zaten. Ertesi günü de sizin düğününüz olacak."

Şaşkınlıkla baktım,en sonunda olacağını biliyordum ancak bu kadar erken olacağını tahmin etmemiştim. Resmen iki gün sonra düğünüm vardı! Şaşkınlığımı gizlemeye çalışarak bir şey demeden valide sultanı dinlemeye devam ettim.

"Lalezar ve Hacı ağa ilgilenecekler bu mevzuyla,sana nikah kıyafetlerini gösterecekler yarın sen de seçersin. Çıkabilirsin."

Ayağa kalktım ve eğilip gittim. Biraz kafamı toparlamam lazımdı Melek'in dairesine doğru gittim. Dairenin önüne geldiğimde cariye tam bir şey diyecekken onu durdurdum.

"Haber vermene luzüm yok."

"Ama prense-"

"Luzüm yok dedim."

Kapıyı tıkladım. Melek'in gel diyişini duyunca içeri girdim ve girmemle birlikte Sultan Murad ile göz göze gelmem bir oldu. Eğildim.

"Bağışlayın burda olduğunuzu bilmiyordum."

Sultan Murad cevap verdi.

"Önemli değil çıkıyordum zaten."

Sultan Murad yanımdan geçip çıktı. Melek de bana döndü.

Aynı Sarayda İki Yabancı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin