Selamm,
bölümü votelemeyi ve yorum yapmayı unutmayın iyi okumalarr. Bu arada önemli bir şeye değinmeliyim,önceden Lalezar Kalfa'yı size Bergüzar Kalfa diye tanıtmıştım. Ancak ismini değiştirdim yani kısaca önce ki bölümlerde Bergüzar diye bahsettiğim haremin baş kalfasının ismi artık Lalezar. Bergüzar isminiyse aşağıda resimdeki hatuna koydum.İconlar:
Hacı Ağa-Fatma Kalfa-Bergüzar Hatun.
.
.
.
.
Beynim allak bullak olmuştu,kendime gelmeye çalışıyordum. Az önce ne olduğunu idrak dahi edememiştim. Sultan Murad'ın beni ani öpüşüyle şoka girsem de bir süre sonra kendimi toparlayıp bir şey demeden Has Oda'dan çıkıp hareme gittim.Lalezar Kalfa'ya Has Oda Başı'ndan haber gitmiş olacak ki hareme gider gitmez onu görmemle bana daire hazırlatıldığını söylemesi bir olmuştu. Hareme girip birileriyle tanışsam iyi olacaktı,çünkü Sultan Murad'ın teklifini kabul etmiştim ve burada arkadaş edinsem iyi olacaktı.
Taşlığa gidip bir kaç hatunun yanına oturdum. Sohbet etmeye başladık. Bir süre sonra sanırım gerçekten arkadaş olmuştuk.
Tanıştığım hatunlar çok iyi hatunlardı,biri valide sultanın hizmetindeydi diğeri ise genel olarak harem işleriyle ilgileniyordu. Valide Sultan'ın hizmetinde olanın ismi Fidan,diğerinin de Efsun'du.
Fidan ve Efsun ile şerbetlerimizi yudumlayıp sohbet ederken biraz uzakta sedirde oturan hatunu gördüm. Bu o hatundu,Sultan Murad'a kardeşimi benden sakladığı için hesap sormaya gittiğim zaman yataktaki hatundu. Neşeli neşeli yanındakiler ile sohbet ediyordu. Efsun ve Fidan'a döndüm.
"Şu hatun kim?"
Fidan anlatmaya başladı.
"Hünkârın gözdesi o. Valide Sultan'ın hünkâra seçip yolladığı hatun. Ancak ilk kez halvete gittiği zaman yaka paça çıkmış halvetten. Sorunca halvet oldu dedi bize ama biz çok inanmadık,hünkâr kovdu kesin onu odadan. Ne halt yediyse artık,yaka paça atıldığına göre."
Fidan ve Efsun ile şimdilik çok yakın olmadığımızdan Sultan Murad ile yaşadıklarımızı ve hatunu odadan kovduğumu anlatmak istemedim. Bir yandan hatunu izliyor bir yandan sohbet ediyordum onlarla.
Bir anda hatun bir eliyle karnını diğer eliyle ağzını tuttu. Midesi bulanmıştı sanırım. Yanındaki hatunlar merakla nolduğunu soruyorlardı,o da kafasıyla iyiyim işareti yaptı. Mide bulantısı bir kaç dakika geçtikten sonra,yada en azından ben öyle tahmin ettim.
Elini karnından çekti ve kızlara dönüp gülümseyerek bir şey söyledi,kızlar da gülerek bir şeyler söyledikten sonra ayağa kalktı. Sevinçle koşarak bir yere gitti. Fidan ve Efsun'a döndüm. Onlara siyasi bir mevzu için geldiğimi anlatmıştım ancak evlenme mevzusunu tabii ki bilmiyorlardı. Sultan Murad'ın onunla konuştuğum siyasi mevzuyu düşüneceğini bu yüzden bir süre burada kalacağımı söylemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynı Sarayda İki Yabancı
Historical FictionVenedik ile barış antlaşması imzalayan Osmanlı Padişahı ile Venedik prensesinin arasında kopan fırtınaların yansıması.. İkisi de aşk uğruna herkesi karşılarına almayı ve ateşte yanmayı göze alabilir mi?