{12} Sözlerin Tükendiği Yer

179 8 4
                                    

Selamm,umarım bölümü beğenirsiniz votelemeyi ve yorum yapmayı unutmayınn🫶🏻

Prens Jack:

Ya arkadaşlar ben ne farkettim,Helen'in abisiyle babasının ismini aynı koymuşum😭Bu yüzden babanın ismini değiştirdim Alexander olarak,bana bu tavsiyeyi veren okuruma da ayrıca teşekkür ederim🤍 Zaten Helenin babası öldüğü için hikayede pek bir ye...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ya arkadaşlar ben ne farkettim,Helen'in abisiyle babasının ismini aynı koymuşum😭Bu yüzden babanın ismini değiştirdim Alexander olarak,bana bu tavsiyeyi veren okuruma da ayrıca teşekkür ederim🤍 Zaten Helenin babası öldüğü için hikayede pek bir yeri yok isminin değişmesi sorun olmaz diye düşündüm,isim konusunda özürlüyüm biraz lütfen görmezden gelin yabancı isim bulamıyorum çünkü..

.
.
.
.
.

Karşımda gördüğüm kişiyle gözlerim büyürken Sultan Murad kaşlarını çatmış Jack'e bakıyordu. Bu sırada Jack konuştu. Ancak Sultan Murad'ın anlamaması için İtalyanca konuşmuştu. Zaten Osmanlıcası iyi değildi önce ki cümlesini bile aksanlı bir şekilde söylemişti.

"Sono venuto per portarti a casa, non avrai più bisogno di stare con questi barbari."

("Seni evine götürmeye geldim, artık bu barbarlarla birlikte kalmana gerek kalmayacak.")

Sinirle cevap verdim.

"Sono venuto qui come ospite e ci vado quando voglio. Allora chi sei tu per portarmi via?!"

("Buraya misafir olarak geldim ve istediğim zaman giderim. Hem sen kimsin ki beni alıp götüreceksin?!")

Gülümsedi.

"Lascia che ti dica chi sono, tuo marito."

("Sana kim olduğumu söyleyeyim, kocan.")

Sultan Murad sinirli bir şekilde konuştu.

"Abbastanza! Inoltre non è necessario che parli italiano perché io non la capisca, signore, io conosco l'italiano e ovviamente lei sarà punito per avermi chiamato "barbaro"!"

("Yeter! Üstelik sizi anlamamam için İtalyanca konuşmanıza gerek yok bayım, ben İtalyanca biliyorum ve "barbar" sözünüz cezasız kalmayacak!)

Jack sinsice gülümseyerek Sultan Murad'a baktı.

"Io sono il Principe di Francia, chi sei tu per parlarmi in questo modo?!"

("Ben Fransa Prensiyim, sen kim oluyorsun da benimle böyle konuşuyorsun?!")

Sultan Murad bağırmaya başladı.

"Sto diventando Sultan Murad, il sultano ottomano!"

("Osmanlı padişahı Sultan Murad oluyorum!")

James başını eğdi.

"Perdonami, non lo sapevo.."

("Bağışlayın, bilmiyordum..")

Sultan Murad Osmanlıca konuşmaya başladı.

"Yeterli bu kadar. Burada bizim dilimiz konuşulur. Osmanlıca biliyor musunuz?"

Aynı Sarayda İki Yabancı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin