⭐15🌙

187 14 0
                                    

မနက်မိုးလင်းသော်.....

taehyung တစ်ယောက်နိုးလာတဲ့အထိ အောက်မှာလဲကျနေတဲ့ jiminတစ်ယောက် မနက်ထိတိုင်အောင်မနိုးလာသေး

ဟေ့ကောင်....မင်းမထသေးဘူး.... ဘယ်ချိန်ရှိနေပြီလဲ....

taehyungလဲ ခြေထောက်နဲ့ကန်ပြီနိုးလာတယ်.....

သူ့ဘယ်လောက်ဘဲ လှုပ်နိုး လှုပ်နိုး jiminတစ်ယောက်မနိုးလာချေ....

jiminရဲ့မူမမှန်တဲ့ပုံစံကြောင့် taehyungလဲjiminနားသို့ ခြေလှမ်း လှမ်းလိုက်ပြီ jiminကိုစမ်းသပ်ကြည့်လိုက်တော့ တစ်ကိုယ်လုံးလဲ မနေ့ကသူ့ရိုက်ထားတဲ့ဒဏ်ရာတွေကြောင့် လူမြင်လို့တောင်မကောင်း သွေးတွေစို့လျက် တစ်ကိုယ့်လုံးလဲပူကျစ်တောက်နေတာဘဲ.....

ji....jimin...မင်းဘာမှာမဖြစ်ရဘူး....မင်းပါငါမိဘတွေလို့ ထားသွားလို့မရဘူး....ငါနှိပ်စက်လို့မဝသေးဘူး....

taehyungလဲ ထို့သို့ဆိုပြီနောက် မိသားစုဆရာဝန်ဆီသို့ ဖုန်းဆက်လိုက်တယ်.....

ခဏကြာသော်....

ကိုကို....ရိုက်ထားတာလား.....

Justinအမေးကို ပြန်မဖြေနိုင်ဘဲ jiminကိုတာ သေချာလေးကြည့်နေတဲ့ taehyung.....

ကျွန်ပ်သောက်ဆေးပေးခဲ့မယ်....လူနာနိုးလာရင် အားဖြစ်စေမယ့်အစားအစာတွေကို များများကျွေးပေးပါ....ဒဏ်ရာတွေဆေးပေးခဲ့မယ် သေချာလေးလိမ်းပေးပါအုန်း....

ရော့.....သဘောပေါက်တယ့်မလား.....

taehyungလဲ ငွေသားအထပ်လိုက်ကို ဆရာဝန်ဆီသို့ပေးလိုက်တယ်....

ဟုတ်....ဟုတ်......သဘောပေါက်ပါတယ်.......

Taehyungရဲ့​အရှိန်အဝါကြောင့် ဆရာဝန်လဲ kim စံအိမ်ရဲ့ အတွင်းသတင်းကို အပြင်သို့ထုတ်မပြောရဲ့ပါ....

ဒေါက်တာလဲ သူ့ကိစ္စပြီးတာနဲ့ပြန်သွားခဲ့တယ်.....

Justin...ကျောင်းမသွားသေးဘူးလား....

အခန်းထဲမှာရပ်ကြည့်နေတဲ့ ကောင်လေးကို taehyungလဲမေးလိုက်တယ်....

ဟမ်....သွားမှာလေကိုကို....ကိုကိုလိုက်မပို့တော့ဘူးလား....

လိုက်ပို့မှာပေါ့....ပြင်ထားလိုက်တော့ အဆင့်သင့်ဖြစ်ရင်သွားကြမယ့်လေ.....

~အမုန်းမှသည်~Where stories live. Discover now