⭐17🌙

208 12 2
                                    

hyungတို့ဒီညတစ်ခွက်လောက်အတူတူသောက်အတူတူသောက်ရအောင်.....

ဟမ်....hyung ဆိုင်ကိုဘယ်လို့ရောက်လာတာလဲ.....

ဂျူတီမရှိတော့နဲ့ ဒီကိုဘဲတန်းဝင်လာတာ.....

ထူးဆန်းလိုက်တာ....hyungလို့barတို့ vlubတို့မကြိုက်တဲ ဆရာဝန်တစ်ယောက်က ခုလို့နေကာကိုခါတဲ့ဆိုတော့.....ဘာဘဲဖြစ်ဖြစ် ကြိုဆိုပါတယ်....

ဆရာဝန်တိုင်း သန်မာကြတာမှာမဟုတ်တာ...

ဟုတ်ပါတယ်....hyungဘာသောက်မလဲ....

ပြင်းပြင်းလေးတာချပေး....

ဟာ...hyungဖြစ်ပါ့မလား....တစ်ခါမှာလဲသောက်တာမတွေ့ဖူးဘူး.....

ရပါတယ်.....hyungလဲ ယောကျာ်းသားတစ်ယောက်ပါ....

ခဏကြာသော်.....

hyungနဲ့အတူသောက်ဖို့တာ ကျွန်ပ်အတွက်တော့ ခုကပထမဦးဆုံးပေါ့.....

ဟုတ်ပ.....

ဒါနဲ့hyungချစ်ရသူရှိနေပြီလား....

မသိပါဘူး.....

ဟာ...ဘာကိုမသိတာလဲ ရှိတာလားမရှိတာလား....

hyungကိုချစ်တယ်လို့ပြောဖူးတဲ့လူတစ်​ယောက်ရှိတယ်....

သိပ်ဟုတ်ပါလား....hyungတို့ ဆေးရုံကအမျိုးသမီးဘဲလား.....

ယောကျာ်းလေး...

ဘယ်လို့ယောကျာ်းလေး....ဟုတ်လား.....

အင်း.....

hyungကကော သူ့ကိုချစ်လား.....

သူ့ကိုboy to boyစိတ်မဝင်စားလို့ပြန်ပြောခဲ့တယ်...

ဘယ်လို့.....အဲတော့သူ့ဘက်က ဘယ်လို့တုန့်ပြန်လဲ.....

တော်တော်စိတ်ဆိုးသွားတဲ့ထင်တယ်....ဒီနောက်ပိုင်း hyungကို သိပ်အတွေ့မခံတော့ဘူး....

hyungကလဲ တကယ့်ဘဲ boyတွေကိုစိတ်မဝင်စားဘူးလား...ကျွန်ပ်ကတော့ အချစ်ကို အဲလို့မထင်မှတ်ပါဘူး....
ကိုယ့်ချစ်ရင် ချစ်လိုက်တာ သူ့ဘာသာ မိန်းကလေးဖြစ်ဖြစ် ယောကျာ်းလေးဘဲဖြစ်ဖြစ်....jiminကိုချစ်ခဲ့သလို့ပေါ့....

ခုတော့ဘယ်လို့လဲ အဆင်ပြေရဲ့လား.....

ဘယ်လို့အဆက်ပြေမှာလဲ....ဒါပေမဲ့ ပြေတယ့်ပြောရမလား...ဘာဘဲဖြစ်ဖြစ် ကျွန်ပ်ကချစ်နေရတဲ့သူ့ပဲလေ ဒီတိုင်းလေးနေနေရင်ကိုဘဲ ကျေနပ်ပါတယ် hyungရယ်....

~အမုန်းမှသည်~Where stories live. Discover now