ခုဆို ခွဲခန်းရှေ့ ကလေးတစ်ယောက်ပမာ ငိုကြွေးနေတော့
taehyung ကို fexliကြည့်ပြီ သနားမိတာအမှန်ပါ...
လူတိုင်းက ကြောက်ရွံံ့နေရတဲ့ Mefia ဆိုပင်မဲ့ သူတို့ရဲ့boss ကအတွင်းစိတ်ကသိပ်ကိုနူးညံ့တယ်ဆိုတာ taehyungရဲ့အတိတ်ဆိုးပုံရိပ်တွေတာ သူ့ကိုမလွှမ်းမိုးထားရင် ....သူ့ကိုယ့်တိုင်ကလဲ အဲအတိတ်ဆိုးတွေကို မဖက်တွယ်ခဲ့ရင်....Time Skip....
စိတ်ချလို့ရပါပြီ....အသက်အန္တရာယ်စိုးရိမ်စရာမရှိတော့ပါဘူး.....ခုတော့သတိမရသေးပါဘူး.....
jinလဲလူနာရှင်ဖြစ်တယ် taehyungကို ပြန်ဖြေလိုက်တယ်.....
ဟုတ်...ကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ်.... mochiလေးကိုကယ်ပေးလို့ကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ်....
taehyungလဲ jinကိုကျေးဇူးစကားပြန်ပြောလိုက်တယ်....
ဒါကကျွန်ပ်အလုပ်ဘဲလေ....ကျေးဇူးတင်စရာမလိုပါဘူး.... ဒါဆိုကျွန်ပ်ကိုခွင့်ပြုပါအုန်း.....
ဟုတ်ကဲ့ပါ...
jinလဲtaehyungကိုနှုတ်ဆက်ပြီအဲနေရာကနေထွက်လာလိုက်တယ်.....
taehyungလဲ အခန်းထဲသို့ဝင်လာလိုက်တယ်....
ကုတင်ထက်တွင် ဆေးပိုက်တွေနဲ့အတူ သတိမေ့နေသော်
ကောင်လေးအနားသို့ ဝင်ထိုင်လိုက်ပြီ လက်ကလေးကို
ဖြေးညင်းစွာ ဆုပ်ကိုင်လျက်.....mochi....ကျေးဇူးပြုပြီ သတိရပါတော့.....
boss...ကျွန်ပ်အဲဆို လုပ်စရာလေးတွေဆက်လုပ်ထားလိုက်တော့မယ်နော်...
fexliလဲtaehyungကို အလုပ်ကိစ္စတွေကိုပြောလိုက်တယ်...
တောက်စ်....ငါသူ့တို့ကို mochi ခံစားရထက်ပိုခံစားရစေမယ်...လုံးဝမကျေနပ်ဘူး.....
boss...ခုချိန်မှာ သူ့အနားမှာရှိနေပေးလိုက်တာ....
ကျန်တာကျွန်ပ်ကြည့်ရှင်းပေးလိုက်ပါမယ်....အေ...မင်းကိုငါစိတ်ချမယ်နော်....
ဟုတ်ကဲ့ပါ.....
သားငယ်လေး...သွားတော့မလို့လား....
ဟုတ်...omma....
ဂရုစိုက်အုန်း....ဒါနဲ့ommaပြောထားတဲ့ကိစ္စ
စဥ်းစားပြီလား....