⭐16🌙

175 14 6
                                    

Hyungလေးတစ်ခါတည်း ဝင်မစားဘူးလား....

နေပါစေတော့......

Justinကိုယ့်ဘာသာစားစရာရှိတာစား.....ဟေ့ကောင်မင်းငါတို့စားပြီးမှာဘဲဟားရမယ့်ကြားလား.....

taehyungနဲ့အတူ Justinတို့ ညစာစားနေကြချိန်
ဘေးမှာရှိနေတယ် jiminကို လျစ်လျူရှူစွာ ​ပြောလိုက်တယ်......

ခင်ဗျားတို့ပါ စားစရာရှိတာစားကြပါ.....ကျွန်ပ်ကလဲခင်ဗျားတို့အတူတူမစားနိုင်ပါဘူး.....

jiminလဲ ထိုနေရာမှာထလာလိုက်ပြီ အပေါ်ထပ်အခန်းဆီသို့တတ်လာခဲ့လိုက်သည့်.....

ကိုကို....ဘာလို့လုပ်လိုက်တာလဲ......ကျွန်ပ် ကိုကိုခုလို့တွေလုပ်နေတာတွေကို နားလဲမလည်တော့ဘူး တစ်ခါတလေကျရင် စိတ်ပျက်တယ်.....

Justinလဲ စားလျက်စကို ထားခဲ့လိုက်ပြီ ထထွက်လာဖို့ပြင်လိုက်ချိန်.....

Justin ခုချက်ချင်း အဲနေရာကမှာပြန်ထိုင်လိုက်စမ်း.....

"......"

မင်းကိုငါပြန်ထိုင်လို့ပြောနေသေးလေ.....မကြားဘူးလား....

ကို...ကိုကို.....

ပြန်ထိုင်နေ....ညစာကိုပြီးအောင်စား.....

ငါဘယ့်ကနေစရမှာလဲ......မသိတော့ဘူးကွာ....အိုမားကိုပွင့်ပွင့်လင်းလင်းမေးလိုက်သင့်လား......ငါဆက်လုပ်သင့်လဲ....

ရက်အနည်းငယ်ခန့်ကြာသော်....

ဒီနေ့အဖို့တော့....jiminအတွက် စိတ်ညစ်စရာသိပ်ကောင်းတဲ့နေ့လေးပေါ့.....

taehyungကလဲ အလုပ်ပိတ်နေ့အတူ သူ့ကပါကျောင်းပိတ်နဲ့လာတူနေတော့ သူ့အတွက်ဘာလို့မှာအဆင်မပြေ....

ဘာ.....ခင်ဗျားရူးနေလား....မလုပ်ပေးနိုင်ဘူး.....

အဲဆိုမင်းကအသားနာချင်တဲ့သဘောပေါ့.....

အရိုင်းစိုင်းကောင်....အဲလောက်နေပူနေတာ ပြီးတော့အဲလောက်ထိကျယ်တဲ့ ရေကူးကန်ကို တစ်ယောက်တည်းဆေးရမယ် ဟက်....သေနိုင်မဆေးဘူး.....

ရတယ်လေ....မင်းကအသားနာချင်တာပေါ့....

ခင်ဗျားလူမှာမဟုတ်တာ.....ဘာလဲကျွန်ပ်ကိုရိုက်ရမှာစားဝင်အိပ်ပျော်တာလား....

~အမုန်းမှသည်~Where stories live. Discover now