⭐6🌙

198 16 2
                                    

Kim စံအိမ်တော်တွင်....

​လာလေ....မကြောက်ပါနဲ့...

ဒီလူတွေက အများကြီးဘဲ...သူ့တို့ကဘာတွေလဲ....

သူ့တို့အားလုံးက ဒီအိမ်ကြီးရဲ့အစောင့်တွေလေ....

Justinအမေးကို fexliကပြန်ဖြေပေးလိုက်တယ်...

အဟွတ်...အဲလောက်အများကြီး.....

kim အိမ်တော်သို့ ဆေးရုံဆင်းလာတဲ့ကောင်လေးတစ်ယောက် ဝင်ဝင်ချင်း အမဲရောင်ဝတ်စုံတွေနဲ့အစောင့်တွေကိုမြင်ပြီ သူ့ခင်ဗျား လန့်သွားရရှာတယ်....

mochi...ဘာမှာမလန့်နဲ့နော်....သူ့တို့က ကိုကိုရဲ့တပည့်တွေပါ....သူ့တို့က အမိန့်မရမချင်း ဘာမှာမလုပ်ရဲပါဘူး...
မကြောက်နဲ့နော်.....

ကိုကိုကဘာလုပ်တာလဲ....ဟိုတစ်မျိုးမထင်နဲ့နော်...

mefiaလေ....

mefia....ဟုတ်...ဟုတ်လား....

အင်း....ဘာဖြစ်လို့လဲ....

ဟို...ဟိုလေ...ကျွန်ပ်ပင်ပန်းလာလို့ နားချင်လို့ရလား....

ဟုတ်သားဘဲ...mochiလေးလဲ...ပင်ပန်းရောပေါ့....
fexli... mochiလေးကို နေရမယ့်အခန်းထဲသို့
ပို့ပေးလိုက်ပါအုန်း.....

ဟုတ်...Boss....

Time Skip....

ဘယ်လို့...သခင်လေး kim taehyung နိုင်ငံခြားကပြန်ရောက်ပြီ ဟုတ်လား....

ဟုတ်တယ်...အမေ...ခုဆိုလူကြီးလေးတောင်ဖြစ်နေပြီ....

သားကြီးတောင်ဆရာဝန်တောင်ဖြစ်နေပြီဘဲ.....အချိန်တွေလဲမြန်လိုက်တာ.... သခင်လေးလဲအရွယ်ရောက်ရောပေါ့......

သားတောင်သူ့ကိုစစချင်းတွေ့တော့ကမမှတ်မိဘူး...သခင်လေးဘက်ကသားကိုအရင်နှုတ်ဆက်တာ...
အားတဲ့နေ့ကျရင် kim စံအိမ်ကိုလာခဲ့ဖို့ဖိတ်ထားသေးတယ်.....အမေသဘောကကော....

အမေတို့တစ်နေ့တော့ သွားလည်ကြတာပေါ့...

ဟုတ်....ဒါဆို ခုတော့သားနေ့လည်ဂျူတီရှိလို့သွားပြီနော်....

အင်းပါ....ဂရုစိုက်သွားအုန်း....အမေသားအတွက်ထမင်းချိုင့်ပြင်ထားပေးတယ်....ယူသွားလိုက်အုန်းနော်....

~အမုန်းမှသည်~Where stories live. Discover now