ကျွန်ပ်လေ....hyung.....
သခင်လေးပြန်ရောက်နေပြီလား.....အဲတုန်းကသခင်လေးက ခုတောင်တော်တော်အရွယ်ရောက်နေပြီဘဲ.....
ခုလို့ပြန်တွေ့ရတာတကယ်ဝမ်းသာတာဘဲ....အော်...
hyung....သူ့ကိုမှတ်မိသေးလား....အဲနေ့တုန်းက
mochiလေ.....ကျွန်ပ်အတွက်တော့ဒီနေ့က သိပ်ကိုကံကောင်းတဲ့နေ့လေးတစ်နေ့ပါဘဲ....နှစ်ယောက်လုံးကို
ဒီနေရာတင်မှာပြန်တွေ့ရတယ်............!
pov:ဘာတွေလဲ...သူ့က kimအိမ်တော်ရဲ့သခင်လေး...
ဒါဆို ငွေကြေးချမ်းသာကြွယ်ဝပြီ ဂုဏ်သိက္ခာမြင့်တဲ့သူ့လား....ဘာလို့....သူ့လေးက ကျွန်ပ်နဲ့တွေ့ခဲ့တဲ့ကောင်လေး...
mochi.....ကျေးဇူးပါ...ခုချိန်ထိအသက်ရှင်ပေးနေတဲ့အတွက် သခင်လေးအတွက်ထပ်ပြီ ကျေးဇူးတင်ပါတယ်.....ဟမ်...
ဘာတွေဟမ်နေတာလဲ...အဲနေ့တုန်းကမှတ်မိသေးလား...
လွန်ခဲ့တဲ့နှစ်အနည်းငယ်ခန့်ကပေါ့ လောယာဥ်ကွင်းသွးတဲ့လမ်းမှာလေ ကိုယ့်တို့ကားနဲ့တိုက်မိသွားတာ....အဲအတွက်
ကိုယ့်ဘက်က တာဝန်မဲ့ခဲ့တယ်....ဒါပေမဲ့ hyungပြောသလို့ဘဲ ခုထိအသက်ရှင်နေပေးတဲ့အတွက်ကျေးဇူးတင်ပါတယ်....pov:ဒါကဟိုစာအုပ်ထဲကအကြောင်းအရာမလား....ငါကိုသူ့တို့တွေ mochiဆိုတဲ့ကောင်လေးနဲ့မှားနေတာလား....ပြီးတော့သူ့ကသူဌေးသား...ငါဘဝမှာဘယ်တုန်းကမှာမမက်ခဲ့ဖူးတဲ့အိမ်မက်တွေကို သူ့ဆီမှာမက်ခွင့်ရှိလား....ဟာ...ငါဘာတွေတွေးနေတာလဲ.... ငါmochiမှာမဟုတ်တာ....
mochi...ခုတော့hyung ဂျူတီလေးရှိသေးလို့
နောက်မှာအေးဆေးဆုံပြီ ပြန်တွေ့ကြမယ့်နော်....အဲဒါကောင်းတယ်...hyung...ကျွန်ပ်တို့kim အိမ်တော်မှာစောင့်နေမယ်.....
ဒါဆို...hyungကိုခွင့်ပြုပါအုန်းနော်...
mochi တာ့တာ့...namjoonလဲ လုပ်စရာတွေရှိသေးလို့ သူ့တို့ကိုနှုတ်ဆက်ပြီ ထွက်လာလိုက်တယ်....
ဟုတ်.....
mochi...
ဗျာ....
ကိုကိုနဲ့ပြန်တွေ့ရတာ ဝမ်းမသာဘူးလား....
မဟုတ်ပါဘူး....ကျွန်ပ်အံ့သြ သွားလို့ပါ....
ဘာ အံ့သြ စရာရှိလို့လဲ.....ဒါနဲ့ mochiခုနကပြောတာ
မိဘတွေမရှိကြတော့ဘူးဆို....ကိုကိုတစ်ခုလောက်ပြောလို့ရလား....