ငါ....သေတာသေလိုက်ချင်ပါတယ်....jiminရယ်.....
jiminတစ်ယောက် သူအိုမားရဲ့သောကတွေကိုကြည့်ပြီ
ကိုယ့်ကိုအပြစ်တင်နေတယ်......အိုမား......သားတောင်းပန်ပါတယ်.... ကျေးဇူးပြုပြီ သေမယ်ဆိုတဲ့စကားကိုမပြောပါနဲ့.....
jiminလဲ သူအိုမားရှေ့မှာဒူးထောက်လျက်.....
အန်တီ....သားတို့ကို သဘောတူပေးပါ....
taehyungရဲ့စကားကြောင့် အားလုံးကြောင်သွားတယ်.....
ဟေ့ကောင်....မင်းဘာစကားပြောတာလဲ....ငါကjiချစ်သူကွာ.....ငါမင်းသိအောင်တစ်ခါတည်းပြောလိုက်မယ်....
သူ့ဘာသာဘယ်လောင်ဘဲ မဖြူစင်တော့ပါစေ ငါလက်ခံနိုင်တယ်.....ငါသိပ်သိတာပေါ့....မင်းကသူ့ချစ်သူဆိုတာ...ဒါပေမဲ့မင်းမေးကြည့်လိုက်ပါအုန်း.....သူ့ကကောမင်းနဲ့ဘဝတစ်ခုကိုထူထောင်ချင်တဲ့စိတ်အန္ဒရှိရဲ့လား.....
ji...ပြန်ဖြေလိုက်လေ.......
အေ...မင်းသိတာဖို့က ငါလဲမျိုးရိုးကောင်းပြီ မိဘကောင်းတွေရဲ့သားတစ်ယောက်ဘဲဆိုတာ ဒေါ်နန်းကိုမေးကြည့်လိုက်....ငါကပြီးတော့ တာဝန်ယူတတတ်တဲ့ သူ့တစ်ယောက်ပါ.....ရော့....ဒီမှာ လက်ထပ်စာချုပ်မှာ လက်မှတ်ပါထိုးပြီးသား.....အဲဒါတွေကော မင်းသိရဲ့လား.....
ဘာ.....
yoongiလဲ taehyung ပြတဲ့ စာချုပ်ကိုကြည့်လိုက်တော့ jiminရဲ့လက်မှတ်ကိုပါ တစ်ခါတည်းမြင်လိုက်ရတယ်......
ပြစမ်းပါအုန်း.....သားyoongi.....
သား....ji...jimin ဒါကတကယ်လား....
jiminအိုမားလဲ စာချုပ်ကိုကြည့်လိုက်တယ်....
အန်တီ....သဘောတူပေးပါ....
အားတော့နာပါတယ်.....စကားဖြတ်ပြောပါရစေ....
ဒေါ်နန်းလဲမနေနိုင်တဲ့အဆုံး ဝင်ပြောဖို့ ခွင့်တောင်းလိုက်တယ်....
ကျွန်မကခုကိစ္စကိုတော့ သေချာမသိပင်မဲ့ ဒီကသားtaehyungကလဲ လူကောင်းတစ်ယောက်ပါ....
အဲတာကိုတော့ အာမခံပါတယ်....ဒီမှာ အဒေါ်ကြီး.....ခင်ဗျားကဘယ့်သူမို့လို့ သူ့ဘက်ကနေကာပေးနေရတာလဲ.....