°<^CHAPTER_SIX^>°

314 34 3
                                    


^ڤیناس^
هەستم دەکرد جۆنگکوک کۆنتڕۆڵ لەدەست دەدات هاتە لای سەرەوەی سنگم و ماچی دەکرد منیش دەستم خستبویەناو قژی

لەناکاو زەنگی دەرگالێی دا چاوەکانم تادوائاست کرانەوە کوک وەستا لەکارەکەی دڵنیام ئەویش شۆک بووە سەیری منی کرد

دواتر هەستاین چۆمان ڕێک خستەوە ڕۆشت بەرەو دەرگاکە"تۆچیدەکەیت لێرە"

گوێم لەکوک بوو کەوای وت هەرئەوەندەم زانی کاریناهاتەژورەوە بەجلەکراوەکانی دەڵێی بۆ باڕ هاتوە

کەمنی بینی زەردەخەنەیەکی بەفیزی کرد ڕوم گژ کرد ئێستا ئەوچیدەکات لێرە"ئۆو ببورن وابزانم کاتەخۆشەکەتانم تێکدا ئائا کوک بۆچی پێت نەوتم منیش دەهاتم لەگەڵتان بەڵام کێشەنییە ئەوەتانێ خۆم هاتوم"

بەبێڕەوشتی ڕۆشتە سەر سۆفاکە دانیشت سەیری کردم زۆر بەسەیری بەڵام دواتر بۆم دەرکەوت سەیری ئەوپەڵانەدەکات لەسەرملم

بەخێرایی بەقژم دام پۆشی ئەویش پێکەنی کوک بەدەمارگیریەوە ڕۆشتە بەردەمی"کارینا هەرئێستا لێرە بڕۆ تاشتێکی خراپ لەدەستم دەرنەچوە خۆت دەزانی من کێم"

زۆر لەقسەکانی کوک تێنەگەیشتم بەڵام هەستم کرد کارینا ترسا من ڕۆشتم قۆڵی کوکم گرت و بردمە چێشتخانە و دەرگاکەشم داخست

کوک دەستی دەهێنا بەڕوخساری زۆر بێزاربوو"کوک وازی لێبێنە لەوانەیە حەزبکات لێرە بێت بەڵام ئەو ئەم شوێنە دەزانێ تۆ وتت من یەکەم کەسم کبێم بۆئێرە"

کوک سەیری کردم خەمباری و توڕە لەڕوخساریدایە"نازانم ڤیناس  نازانم چۆن ئێرەی دۆزیوەتەوە من تەنهاخۆم پێی دەزانم بەڵام تۆباسی چیدەکەیت بۆچی دەبێت لێرەبێت ئەو سەری مارە دڵنیام کارێکی خراپ دەکات لێرە"

دەستەکانی خۆم دەگوشی لەتوڕەی نا بەڵکو بیرم دەکردەوەلەوەی چیبکەین بەڵام کوک قسەی کرد"من پەیوەندی بەپاسەوانێکەوە دەکەم کارینا ببەنەوە ناوشار"

موبایلەکەی دەرهێنا و پەیوەندی کرد"بەدڵی خۆت من دەچمەلای"سەیری بەبەڵێ لەقاند منیش ڕۆشتمە ژوری میوان بینیم کارینا پەیوەندی دەکات

هەرکەمنی بینی پەیوەندیەکەی داخستەوەمن ڕۆشتمەبەرامبەری دانیشتم کارینا بەردەوام سەیری دەکردم"نازانم کوک چ شتێکی تۆی بەدڵە بەتەواوی کچێکی سادە و گۆشەگیری تۆ تەنها بۆئەوەباشی بخرێیتەناو زبڵدان"

زۆر تورەبووم خۆی بەچی دەزانێت ئەوقسانەبەمن بڵێت"تۆکێیت تائەم قسانەبەمن بڵێیت دەتەوێت وەک تۆ جلی وەهالەبەربکەم و جەستەی خۆم ئەرزبکەم"

°&lt;^شازادەکەم...^&gt;°Where stories live. Discover now