مانگێک بەسەرئەم ڕوداوەنەڕۆشت ڤیناس ئێستاباشترە کوک زۆر یارمەتی دەدات وەمیۆنیش لەقاوەخەنەیەکە بەتەواوەتی فێری هەمووشتێک بوە ئێستا ئەوزیاتر لەهەمووکارمەندەکان کاردەکات بەڕێوبەرەکەی زۆری خۆشدەوێت چونکە زۆر لێهاتووە وە سەرنجڕاکێشە وای کردوە زۆرترین موشتەری بێتەقاوەخانەکە وەهەموو کارمەندەکان زۆریان خۆشدەوێت دوای ناسینی یەکتری میۆن بۆی دەرکەوت کەلەهەموویاج منداڵترە"میۆن مێزی ژمارە دوو بانگت دەکەن"کارمەندەکە بەزەردەخەنەوە وت میۆن بزەی کرد"باشە"وتی و ڕۆشتەلای مێزەکە"فەرموو بەڕێزم چی دەخۆن"وای وت موشتەریەکە سەیری کرد"تکایەدووقاوەی سادە"میۆن سەری بەباشەجوڵاند"هەرئێستادەیهێنم"وتی و سەری دانەوەند دواتر ڕۆشت و دووقاوەی سادەی دروستکرد و بۆی بردن"فەرمون"وتی بۆی دانان"سوپاس"موشتەریەکە وتی"شایەنی نییە"
دواتر ڕۆشت بۆشوێنەکەی خۆیی لەگەڵ چەند کارمەندێک دەستیان کرد بەدروستکردنی کێک
××××××××××
"هێی جیمینا ناوبانگی ئەوقاوەخانەیەت بیستوە"مارک وتی و سەیری جیمین کرد کە شۆفێری دەکرد"ئمم بەڵێ پێتچۆنەبڕۆین"جیمین وتی و سەیری کرد دواتر سەیری ڕێگاکەی کردەوە"ئەوەزۆرباشەکەوایەبابڕۆین"مارک وتی و موبایلەکەی دەرهێناجیمین بەڕێکەوت بۆقاوەخانەکە
دوای کەمێک گەیشتن"تۆناتوانی بۆ پێنج دەقەموبایلەکەت لابەی"جیمین وتی مارک لەبێزاریدا لای برد"باشەتۆش"دواتر ڕۆشتنه ژورەوە لەسەر مێزیک دانیشتن
^میۆن^
تەواوبووم لەدروستکردنی کێکەکان کردمە فڕنەگەورەکە و ڕۆشتم دەستم شوشت دواتر بەڕێکەوتم بۆشوێنەکەم"ئای میۆن گیانەکەم دەتوانی بڕۆیت بۆمێزی ژمارەدە بەڕاستی من پێویستم بەدەستشۆرە"بەخێرایی شڵەژانەوە وای وتم سەر بەباشەجوڵاند"باشەتۆدەتوانی بڕۆین"وام وت ئەو بەخێرایی ڕۆشت منیش ڕۆشتمەلای مێزەکە"بەخێربێن فەرمووچیدە.."نەمتوان قسەکەم تەواوبکەم کەجیمینم بینی سەیری کردم من شۆک بووم وابزانم ئەویش"جیمین تۆچیدەخۆی"ئەوکوڕەوای وت کەلەگەڵ جیمین بوو جیمین چاوەکانی لابرد"تۆچیدەخۆی منیش ئەوەدەخۆم"جیمین وای وت کەسەیری ئەوکوڕەی کرد"زۆرباشە دوو کێکی بەقاوەلەگەڵ دووقاوەی سادە"
ئەوکوڕە وای وت من سەرنجەکانم لەسەر جیمین لابرد و ئەوانەم نوسی کەوتی دواتر بەڕێکەوتم بۆشوێنەکەم"وامیۆن تۆ زۆر بەشەنسی ئەوکوڕە زۆرجوانە"هاوڕێکەم وای وت سەیرم کرد"بەڕاستنەکا خۆشتبووێ"بەگاڵتەوەوام وت و دەستم کرد بەئامادەکردنی کێک و قاوەکە"ئهم لەوانەیە"
چاوم لەشۆکداکرانەوە سەیرم کرد چۆن سەیری دەکات وابزانم خەیاڵ دەکات"سێری من بکە ئەوەنابێت"سەیری کردم و ڕوی گرژ کرد"بۆچی"ئاهـ ئێستەچۆن وەڵامی بدەمەوە وابزانم خۆم فەوتاند"من دەبێت ئەمانەیان بۆببەم"
YOU ARE READING
°<^شازادەکەم...^>°
Acciónدوای جـــیـــابـــوونــــەوەیـــەڪـــی دڵـــتـــەزێــن بــیـــنــیمـــەوەلـــەگـــەڵــ ڪـــچــێـــڪـ ڪــەبـــەدڵـــخــــۆشـــی قـــســـەدەڪــات و پـــێـــدەڪـــەنــــێـــت نـــــامـــەیـــەڪــی نــــەنـــاســـراوم بــۆهـــات قـــســـەی دڵـــمـــم بـ...