Saat sabahın 6 sıydı.Gözlerim her ne kadar açılmamak için isyan bayraklarını çekmiş olsada annem onlara meydan okuyordu.Ve galip annem.
-Ne var anne ya
-Bugün misafirlerimiz var ya unuttun mu ??
-Misafir mi ama onlar aksam gelmeyecek miydi niye karga bokunu yemeden kaldırdın beni sanki.
-Bunlar önemli misafirler şimdiden hazırlıklara başlamak gerek.
-Off kim bu Allah'ın cezaları
-Benim çalıştığım holdingin ortakları
-Ohaa bizim evde ne işleri var
-Ben ısrar ettim gelmeleri icin.Bugün burada yatılı misafirlerimiz olacaklar.
-Anne unuttun galiba sen bekar bi kadınsın.Ya sana bisey yaparlarsa ??
-Yok kızım tanısan inan bana sende seversin
-Hic sanmıyorum
-Neyse Betül senin mızmızlanmanı çekemiyicem hadi üzerine rahat biseyler giy de aşağıya gel kahvaltı hazır.
-Oooff offf tamam çık sen gelirim birazdan.
Annemin odadan çıkmasıyla beraber üzerime mavi twin yazılı tişörtümü ve altıma ise kısa yazlık şortumu giydikten sonra banyoya geçtim.Aynaya baktım ve süferimm oyş yerim kendimi çok tatlı olmuşum.Tam banyodan çıkacakken aklıma yüzümü yıkamadığım geldi ve yüzümü buz gibi suyla yıkadım ve havluya sildim.Ben merdivenleri daha inmeden krep kokusu burnuma geldi ve koşarak mutfağa gittim.Annemin yanağından öptüm ve en sevdiğimdenn diye bağırdım.
Annem:Deli kız seni
Ben: Ne var sanki deliysem deliyim beni ben yapan deliliğim değil mi zaten ??
Annem:Sabah sabah edebiyat ha
Ben:Anneeee
Annem:Tamam tamam sustum.
Ben:Hadi ama ben kurt gibi açım daha hazır değil mi kahvaltı??
Annem:Oradan konuşması kolay tabii.
OH Be sonunda.
Büyük bir iştahla kahvaltımı yaptım ve mutfağı toparladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"SİYAHIN AŞKI"
RastgeleVe Aşk;ihanet çalılıklarının içinde büyüyen bir güldü.Peki ya bir gülü iki kadın paylaşabilir miydi? Asla!!! Çünki aşk tek kisiliktir.. #İHANET