6: BİR KATİL VE BİR MASUMİYET

20 2 48
                                    


HER ŞEYİN SEYRİ BU BÖLÜM İLE DĞEİŞECEK...

 "BEYAZ RENK MASUMLUĞU TEMSİL EDERDİ VE TANRI BİZİ MASUM DOĞURDU AMA HER DOĞAN BEBEK MASUM DEĞİLDİ SUÇLARI ANNESİ VE BABASIYDI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"BEYAZ RENK MASUMLUĞU TEMSİL EDERDİ VE TANRI BİZİ MASUM DOĞURDU AMA HER DOĞAN BEBEK MASUM DEĞİLDİ SUÇLARI ANNESİ VE BABASIYDI."

Katiller masum değildi.

Katiler masum değildir.

Her katilin bir amacı vardır.

Her katilin bir nedeni vardır.

Masumlar ve amaçları

Masumlar ve saflıkları

Her masum saf değildir.

Her masum gibi gözüken masum değildi.

Nefesim kesiliyor gözlerimin önü kararıyordu canım yanıyordu fakat bağıramazdım.

Zihnimin içindeki o kadının bana kahkahalar atıp gülüyordu ve bana o iğrenç gülüşünün içinden sesleniyordu.

"Seni kandırdı sen ahmağın teksin kocan bir katil ve seni öldürmek istedi."

Zihnimdeki kadın bir tane daha kahkaha attığında son dediği içimde bir yangına sebep olacak olan bir kor düşürdü.

Berty katilse amacı neydi katil Berty ise beni neden öldürmek istedi benden nefret mi ediyordu?

Kendime baktığımda aynadaki yüzümdeki kurumuş kan lekesi kahverengiye dönmüştü ve çeşmeyi açarak buz gibi suyu yüzüme doğru attırdım.

Suyun soğukluğu ile içim titredi ama buna rağmen bir kez daha suyu yüzüme çarptırdım ve tekrardan aynaya baktığımda yüzme düşen saçımı geriye attırdım ve kan lekesi hâlâ duruyordu.

Açık olan çeşmeyi kapattım ve yüzümdeki kan lekesini umursamamaya çalıştım ve aşağıya doğru ilerledim.

Hala canımı acıtan ayağım yüzünden bir nevi topallıyordum ama bu ne benim ne de başkasının umrunda değildi.

Aşağıya indiğimde herkesin ne kadar sessiz kaldığını gördüm çok umursamaz görünüyorlardı.

Herhangi bir koltuğa oturdum ve derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.

"Berty belki katil değil-" konuşmam yarıda kalmıştı ve lafımı bölen kişi Nxy olmuştu.

"O bir katil öyle değilse bile o katile bir anlaşma yaptı" dedi ve gözlerim birden donuklaştı bizi dinleyen kişi Nxy'di

Gözlerim Dermy buldu ve yüzünde ciddi bir ifade vardı ve Dermy'i ciddi gördüğüm nadir anlardan biriydi.

Dermy bana bakarak Nxy'ye doğru seslendi.

"Ne anlaşması?" Dedi Dermy ve gözlerini benden çekmemekte ısrarcı gibiydi Nxy'nin de bakışları bana döndüğünde Dermy cevap verdi

"Bunu en iyisi Maria cevaplasın" tüm bakışları bana döndü ama ne diyeceğimi bilmiyordum bu yüzden sessizliğimi korudum.

TANRI ÖLDÜ VE YAKALANDIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin