7:KONSER GECESİ VE GÖLGEDEKİ

24 2 15
                                    

ASLINA DEB YOĞUM... NEYSE BU BÖLÜM DAHİL 8 VE 9. BÖLÜMLERDE GEÇMİŞİ OKUYACAĞIZ BU BÖLÜM OLAYSIZ 8 DE EH İŞTE AMA 9 ÇOK OLAYLI...

                                                  YAZARIN ANLATIMI                                                           GEÇMİŞ"BİR RİTİM TUTURULDU, BİR EZGİ OLUŞTURULDU, BİR ŞARKI ÇALINDI,İKİ HAYAT BİRLEŞTİ VE KARANLIKTA Kİ O KİŞİ ACI İLE GÜL...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

YAZARIN ANLATIMI
GEÇMİŞ
"BİR RİTİM TUTURULDU, BİR EZGİ OLUŞTURULDU, BİR ŞARKI ÇALINDI,İKİ HAYAT BİRLEŞTİ VE KARANLIKTA Kİ O KİŞİ ACI İLE GÜLÜMSEDİ" 


                                                               

Birileri güldü.

Biri acı hisseti.

Birileri parladı.

Birisi karanlıkta kaldı .

Tanrı onların yanındaydı.

Tanrı onu terk etti.

Tanrı onları ışığa itti.

Ve onu gölgeler arasında bıraktı.


İlk soğuk akan su damları Maria'nın çıplak sırtına dediğinde içinde küçük bir titreme oluştu ama sonra birden suyun sıcaklığı artığında Maria yavaşça huzuru hisseti ve bedenini yavaşça suyun kaldırma kuvvetine bıraktı.

                                                                                                ***

Maria gözlerini açtığında oldukça büyük olan küvetinin üstüne koydu ellerini ve bedenini ellerinden yardım alarak başını ve göğüslerinin bir kısmını suyun üstüne çıkardı ve birkaç damla halinde akan sıcak suyu tek bir dokunuşla kapatıp ayağa kalktı.

Ayaklarını küvetten dışarıya çıkardığında adımları odasına doğru ilerlerken duştan çıktığında dokunmatik bir şekilde duşun kapısını kitledi ve üzerine beyaz bir havlu ile örtüp makyaj aynasının karşısına geçti ve masanın bir çekmecesinden saç kurutma makinesi çıkardı ve makinenin sıcaklık ayarını dokunarak -50 ye getirip çalıştırdı.

Kızıl saçları makineden gelen sıcak rüzgarla beraber arkaya doğru savruluyordu. Ellerini saçlarına geçirdiğinde masanın üzerindeki telefonun titreme mesajı ile Maria'nın gözleri telefona kaydı ve telefonu eline aldığında mesaj atan kişi Bertydi.

"Saçlarını iyi kurut üşütme yoksa yarınki sürprizimi kaçırırsın." yazıyordu mesajda Maria'nın yüzünde bir gülümseme oluştu ve yatağına doğru gidip kendini oldukça konforlu yatağına kendini bıraktı ve hızlıca Berty'e mesaj yazdı.

"Ne sürprizi?" mesaj saniyeler içinde iletildi ama Berty daha bir cevap yazmamıştı bu nedenle Maria ayağa kalktı dolabına yöneldi ve siyah beyaz pijamasını elline alıp üstündeki havluyu tek bir hamlede yere atarak üstüne pijamalarını geçirdi.

TANRI ÖLDÜ VE YAKALANDIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin