"Csapat"

13 1 0
                                    

Egy limuzin gurult be a Black birtokra, Arabella és Drake már a teraszon álltak. - Mi lehet az a meglepetés? -kérdezte Arabella a vőlegényét. - Tetszeni fog meglátod. Gyere. -a limuzin elé sétáltak, amelyből Pier szállt ki.
- Szia apa. -köszönt Arabella. - Szia kincsem. -mosolyogva ment a lányához és szoros ölelésbe vonta. - Jó újra látni Pier! -mosolygott Drake. - Téged is fiam. -Pier kezet fogott a vejével és utána intett a sofőrnek, aki kinyitotta a limuzin ajtaját. Egy hamu szőke hajú lány szállt ki először. Fekete atléta és egy fekete farmerben volt. Fekete Convers cipőt viselt, sminkje egy fekete túsvonalból, vörös rúzsból és szempillaspirálból állt. Pier a lánya kezébe nyomta Zaira aktáját, aki figyelmesen kezdte olvasni.

A következő egy vékony magas férfi volt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A következő egy vékony magas férfi volt. Fekete pólóban és farmerben. Magas szárú Vans cipőt viselt. A karja tele volt tetoválással, szemei alatt vörös karikák voltak és arcán egy őrült mosoly húzódott. Ahogy kiszállt a kocsiból rágyújtott egy cigire. Arabella felvont szemöldökkel nézett az apjára, aki a következő aktát adta a kezébe.

 Alessio volt a következő aki kiszállt a kocsiból

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Alessio volt a következő aki kiszállt a kocsiból. Haja jól fésült volt, egy méregzöld pamut pulcsit viselt fekete szövetnadrággal. Cipője az elegánstól távol állt, fehér kopott Nike volt a lábán. Alaposan megnézte magának a házat, s ajkaira mosolyt csalt a látvány. - Ő meleg? -kérdezte Arabella a vőlegényét, aki halkan kuncogott, míg az újabb aktát kapta a kezébe.

Arabella elismerően bólintott, miután elolvasta a férfiról a tudnivalókat

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Arabella elismerően bólintott, miután elolvasta a férfiról a tudnivalókat. Végezetül egy közép magas férfi szállt ki a kocsiból. Fekete farmer és póló volt rajta, illetve egy motoros kabát. Torna cipőt viselt, ami egy-két helyen olajfoltos volt. Arabella az utolsó aktát vette a kezébe.

- Van itt nekünk egy füves, egy elmebeteg, egy kocka és egy autószerelő

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Van itt nekünk egy füves, egy elmebeteg, egy kocka és egy autószerelő. -sorolta Arabella, s apja felé fordult. - Miért vannak itt apa? -kérdezte a lánya. - Mert ők lesznek a csapatod szívem! Drake-nek szántam, de mivel neki nincs ideje velük foglalkozni, azt mondta inkább rád bízza őket, mert tudja, hogy utálsz egésznap itthon ülni. -a menyasszony felvonta a szemöldökét. - Nászajándék? -kérdezte, s apja bólintott. - Mert szerintem is remek ötlet. Üdvözlünk benneteket! -lépett közelebb a bandához. - A nevem Arabella Sorrentino és ő a vőlegényem Drake Black! Mindenkinek meglesz a maga munkaköre. Kövessetek! -intett a csapatnak, akik egyből utána eredtek. A birtok hátsó részéhez mentek, ahol rengeteg üvegház foglalt helyet. - Zaira, te leszel a minőség ellenőr és a termesztő! -nyitotta ki a ház ajtaját, s a lány szemei csillogni kezdtek a boldogságtól. - Ez valami elképesztő! -mondta és végigsétált a sorok között. - Lesz még időd kiélvezni, de most indulás. -mondta a főnök és Zaira ugrándozva hagyta el az üveg házat. Arabella az alaksorba vezette a csapatot, ahol a jobboldali folyosó végén egy gép szoba helyezkedett el. - Alessio, íme a munkaterületed! -nyitotta ki a férfi előtt az ajtót. - Azt a kurva! -nézett körbe, s szemei a jobbnál jobb számítógépeken cikázott. - Az elkészült fegyvereket pedig a szomszéd szobába fogod tárolni! -mondta a menyasszony, s a baloldali szárnyba mentek, ahol az edzőterem és a lőtér helyezkedett el. - Raffaele, érezd magad otthon. -a férfi ámult és bámult. Olyan érzése volt, mintha hazajött volna. Bár nem volt vele egyedül. - Most pedig kocsiba! Nyomás! -intett a garázs felé és Drake-el az oldalán indultak meg a pálya felé, ami a város egyik külső részében feküdt. - Mario, íme az új munkahelyed. -mondta Drake, amint beállt a kocsival. Meg nyomott egy gombot és fel nyílt a garázs ajtó. Rengeteg drága és gyors autó pihent ott. - Ilyen nincs! -nézett körbe a férfi.
- Mindenki reggel 9-kor kezdi a munkát és délután 4-ig fog dolgozni, persze ha hamarabb végeztek nyugodtan lazíthattok. -magyarázta Arabella. - Ti is a házban fogtok lakni csak ti az északi szárnyban. Ha bármire szükségetek van a személyzet áll a rendelkezésetekre. -mondta Drake és az autó felé mentek, hogy megmutassák az új otthont a csapatnak.

Az Ördög GlóriájaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora