Perde Kalkınca

108 8 22
                                    

Uzun aylarını almıştı. Çabasını, azmini, uğruna akıttığı gözyaşlarını almıştı ama sonunda aradığı şeytani bulmuştu. Aramızda gizlenen o ruh, yaratılışına zıt şekilde en güzel olandı. Görünüşü ve altında yatan amaç birbirinden farklı iki kutubu temsil ediyordu.

Ryuuji'nin küçük ve gizli laboratuvarının duvarlarını avı süslüyordu artık. Onunla ilgili bulduğu tüm bilgiler etrafa saçılmıştı. Kanıtlar su götürmezdi. Yine de acele etmedi. Emin olmak için zaman tanıdı, hem ona hem kendine. Uzaktan izledi, bazense yaklaştı. Aralarında bir bağ kuracak olan iletişimin temelini hazırladı. Her şeyi sinsice yaptı. O bir avcıydı ve avını çoktan belirlemişti.

Şimdi onunla ilgili sahip olduğu tüm bilgileri ortaya dökme zamanıydı. Dilerseniz adını söyleyip kendisini selamlayalım: Erika Takatou...

On yedi yaşında, eşit ağırlık öğrencisi olarak Ouozu ile aynı sınıfta. Pek göze batmayan ama kendisiyle uğraşan olursa pişman edecek kişilikte biri. Kızıl saçları oldukça uzun, gözleri ise kızılı andıran bir kiremit renginde. Soluk ten renginin aksine dudakları kan kırmızısı, boyu uzun. Zarif yapısının yanı sıra güzelliğinde insanı kendine çeken gizli bir etki var. Daha ne olduğunu bile anlayamadan ona kapılıveriyorsun, tıpkı bir sineğin ışığa hızla uçuşu gibi. Ancak o ışık onu öldürmek için özenle hazırlanmış çekici bir tuzaktır.

 Ancak o ışık onu öldürmek için özenle hazırlanmış çekici bir tuzaktır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İnternet sağ olsun, günümüzde başkaları hakkında bilgi edinmek ne kadar da kolay! Ryuuji, okulu hacklediğinden beri tüm verilere rahatlıkla ulaşabiliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İnternet sağ olsun, günümüzde başkaları hakkında bilgi edinmek ne kadar da kolay! Ryuuji, okulu hacklediğinden beri tüm verilere rahatlıkla ulaşabiliyordu. Görünen o ki Erika, ailesini saklamayı iyi becermiş. Bunun sebebi muhtemelen hiç var olmamaları yani tüm kayıtların yalan dolan sayılabileceği. Sahte bir aile ve biyografi uydurmayı iyi becermiş hakkını verelim.

Sözde Japonya'nın köylük bir kasabasından gelmişti. Annesini çocukken kaybetmiş, babası ile yaşıyordu. Tam da liseye kaydolduğu yıl babasının apar topar ülke dışına çıkması gerekmiş muhtemelen çalışmak için. Ailesi hakkında bilinenler bu kadar.

Daha ikna olmadınız mı? O zaman, size Ryuuji'nin aylar süren gözlemlerinden bazı kanıtlar sunalım. Erika, nerede kuytu, köşe, gölge varsa mucizevi şekilde orada bulunuyor. Birkaç kere bahçede dururken üzerine gelen futbol topunu sürüşü ve vuruşu üstün hızının yanında kuvvetini de belli ediyor. Sinirlendiğinde kiremit rengi gözleri, kızıllıkla yanıyor. Ayrıca hayvanlar üzerinde kontrolü olduğu da gözümüzden kaçmaması gereken bir detay. Büyük siyah köpeği Zach, okul çıkışında yanında oluyor. Daha sayamalı mıyım, yoksa bu batıl inançların sadece bir uydurmaca olduğunu konusundaki fikrinizi sürdürecek misiniz?

Ryuuji, bu gözlemleri yapmak için hiçbir özel çaba harcamamıştı. Elbette, hepimiz bakarız ama gerçekten görür müyüz?.. O, sadece gözlerinin üstündeki önyargı perdesini aralayıp görmeye başlamıştı. Hepsi bu.

Bir anlık öfkeyle kalkıp büyük bir zararla oturacak konuma düşmeyecek kadar zeki biriydi. Sıcak intikam duygusuna yenik düşmek yerine yemeğini soğuk yemeyi tercih etti. Vampirler sonsuz yaşam ile lanetlenmiştir ama Ryuuji, bir vampiri öldürme yolunun doğru yöntemi kullanmaktan geçtiğini biliyordu. Ancak babası hakkındaki gerçekleri öğrenene kadar bunu yapmayacaktı.

Erika'ya sinsice yaklaşacak ve tuzağına düşürecekti. Karşısındaki vampiri hafife almaması gerektiğini biliyordu.

Ƙαη Aкıѕ̧ı | Ryuueri | Ginga E Kickoff!! ヅ (Victory Kickoff!!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin