Öğretim dönem bitmek üzereydi ve tarih çanları okul balosunu vuruyordu. Her yılın yarısında yapılon artık bir gelenek halini almış parti.
Ryuuji, Erika'yı teneffüste dolabına kitap yerleştirirken durdurdu. Zaten burası buluşma yerleriydi. Ders aralarında dolaplara yaslanır koridordaki insanları izlerlerdi. Tanrım, okul gerçekten aptal dolu oluyor.
"Akşam için boş musun?"
"Evet."
"Davet eden olmadı mı?" Ryuuji sırıtarak sordu.
"Olsa bile geri çevirirdim." Erika omuz silkti.
"Nedenmiş?"
"Partnersiz kalma diye."
"Çok emin konuştun. Ya başkasın davet ettiysem?"
"Etmedin." Bir süre için ikisi de sessiz kaldı.
"Madem ikimiz de boşuz.." Ryuuji, asaletle eğilerek bir referens yaptı. "Bana eşlik eder misin?"
Erika, karşılık olarak referans vermekle yetindi. Bu sırada ders zili çaldı. Sınıflarına gitmek üzerelerken Ryuuji seslendi. "Seni kaçta alayım?"
"Okulda buluşuruz."
Tam da kendisinden bekleneceği gibi Erika, Ryuuji 'nin kendisini evinden alma teklifine karşı çıkmıştı. Kaldığı yeri açığa vurmak istemiyordu. Varsın öyle olsun. Bu gece her şey açığa kavuşacaktı nasılsa.
Ryuuji, aynadan bakarak kravatını düzeltiyordu. Ardında yüzünde, klasik, bok yiyen bir sırıtışı ile Ouzou belirdi.
"Kavalyemiz nasılmış?"
"Sen söyle nasıl olmuşum?"
"Eh, benim kadar iyi olmasa da.." Elini, kendi saçlarının arasına geçirdi. "Gayet iyisin."
"Sağ olasın."
"Üçümüz arasında en iyi görünen olmam benim suçum değil."
"Söylesene Bay En İyi Görünen, kim ile partnersin?"
"Ben ve ben deniz."
"Ona dikkat et derim. Biraz şımarıktır."
"Pftt, sadece kendisine yapılan tüm teklifleri red edecek kadar."
"Neler çeviriyorsun yine?"
"Başka bir şeyin peşindeyim diyelim."
Başka bir şeyin peşinde olan tek kişi sen değilsin, dedi içinden.
"Başka biri yani?"
"Eh, öyle de denebilir."
"Kim bu, tartışılır, şanslı kişi?"
"Tanımazsın ama kulak aşinalığın olduğuna eminim." Ouozu, yaptığı ince değinmeyle hafifçe güldü.
"Hazır değil misiniz hala?" Kota, çıkmaya hazır şekilde yanlarına geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ƙαη Aкıѕ̧ı | Ryuueri | Ginga E Kickoff!! ヅ (Victory Kickoff!!)
FanfictionRyuuji Furuya, kendini bilime adamışken vampirleri takıntı haline getirir.