"Ön yargı ölümcüldür. Çünkü insanlar aptaldır ve dış görünüşteki her şeye şüphesiz inanırlar. İçeride yatan gerçekler ise onlar için bir yanılgıdan ibarettir.
Bu yanılgılar onları sonucu ölümcül olacak hareketler yapmaya iter. Okuduğun, yıllardır üzerine çalıştığın, öğrendiğin her bilgi birer yanılgı. lrkımız yanlış anlaşılıyor. Bize tüm bu şeytani özellikleri yükleyen sizin şeytani beyinlerinizden başkası değil.
İnsanların olduğu gibi vampirlerin de iyileri ve kötüleri vardır, bu ayrım her zaman siyah ve beyaz kadar net olmasa da. Onların yaptıklarından ne diye biz sorumlu tutuluyoruz?! İnan ki biz de onlardan sizler kadar nefret ediyoruz.
Biz insanlara saldırmayız, önce onlar bize saldırmadığı sürece. Detaylara girmeyeceğim ancak beslenmemiz için gerekli olon kanı insan öldürmeden de sağlayacak yollara sahibiz. Biz kan emici canavarlardan fazlasıyız!
Doğup büyüdüğüm kasabadan kaçarak ayrılmak zorunda kaldın. Annem vahşice öldürüldü. Senin de yöntemini bildiğin üzere önce bir kazık batırılır ardından da kafası kesilir. Yakalanınca yapılan işkenceleri saymıyorum bile.
Uzun lafın kısası küçük ailemiz açığa çıkınca babam ve ben kaçmak zorunda kaldık. Ancak o başaramadı.. yolu tamamlamayı yani. Köylüler tarafından yakalanmadan önce yapabildiği son şey beni bir yük kamyonuna bindirmekti. Zorlu yolculuğum beni buraya getirdi.
O zamanlar acemiydim. Hiç tanımadığım bu topraklarda yeni bir hayat inşa etmeye çalıştım. Anlaşılan bu sırada bir vampir avcısının hedefi haline gelmişim.
Etrafta çeşitli ölümler oluyordu. Baban sebep olanın bir vampir olduğu gizemini çözmüş ve daha da derinlemesine araştırmış olmalı. Ancak yanlış vampiri yakaladı.
Yaklaşık bir yıl önce o korkunç gecede beni durdurmak üzere yola çıktı ve, bir zamanlarn sığındığım, bu parkta beni köşeye sıkıştırdı. Konuşmanın anlamı yoktu, açıklama yapılamazdı. Çünkü gözü batıl inançlarının etkisiyle kör olmuştu.
Kendimi savunmak için ona saldırmaya hazırdım, ölmek pahasına da olsa. Bir yandan da sonumun ailem gibi olacağını düşünüp duruyordum. Ancak o gece parkta yalnız değildik.
Karanlığın arasından babanın asıl peşinde olduğu katil vampir çıkageldi ve... sonrasını biliyorsun."
Ryuuji, gözünde biriken yaşlarla Erika'nın anlattıklarını dinledi. Tam anlamıyla yıkıcı bir darbe almıştı. Babası batıl inançların pençesine düşmüş ve yanlış vampiri öldürmeye kalkışmıştı. Üstelik ailesi insanlar tarafindan zalimce katledilmiş bir vampiri...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ƙαη Aкıѕ̧ı | Ryuueri | Ginga E Kickoff!! ヅ (Victory Kickoff!!)
FanfictionRyuuji Furuya, kendini bilime adamışken vampirleri takıntı haline getirir.