Tanıtım

600 64 10
                                    

Okunmaya göre yeni bölümleri atacağım:)

Umarım beğenirsiniz
***

Karşımdaki takım elbiseli adam elindeki çanta dolusu doları elime tuttuşturdu.

Çantanın kilit yerini açtım ve elime aldığım doları incelemeye başladım. Gerçekti. Herhangi bir sorun yoktu.

"Küçük hanım bizde yanlış olmaz." Diyen adama sert bir şekilde baktım.
"Küçük bey konuya bir an önce girin. Zamanım değerlidir."

Küçük bey lafını bastırarak söylemiştim.

"Ardıç Sancar kalbinize talip."

Bu ilanı vermemi isteyen şahısları öldürmüştüm. Yine de başım beladaydı.

"Duydum ilgimi pek çekmedi."
"Milyarder olandan bahsediyorum."
"Ne var benimde milyonlarım var."

Bana ters bir şekilde bakınca aynı bakışla karşılık verdim.

"Ona kalbini vereceksin." Dediğinde dalga geçercesine gülümsedim.
"Hayır, vermeyeceğim o boktan ilanı zorla yaptırdılar. Hepsinin cesedini kendi ellerimle gömdüm" Diye öfkeli bir şekilde bağırdım.
"Önce dinle başın gerçekten büyük belada. Karşında çok tehlikeli bir mafya lideri var. Ona kalbini vermiş gibi yapacaksın. Ona şart koş. Üç ay boyunca onun evinde hizmetçi olarak işe başlayacaksın. Yediği yemeklere az miktarda zehir koy. Onu yavaş yavaş öldür."

Ben birilerine hizmet etmek için doğmamıştım. Kalbimi kimseye vermek istemiyordum.

"Benim bu işte kazancım nolacak?"
"Hem kalbini kurtaracaksın hem de adamın sahip olduğu her şey senin elinde olacak"
***

Yazıp atmak istedim konu olarak değişik geldi.


KİRALIK HİZMETÇİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin