Melis ile evime gelmiştik. Ben direk duş almaya gittim. Suyun ısınması için musluğu ayarladım ve sıcak suyun altına girdim. Şu kafamdan aşağı akarken ben rahatlamaya başlamıştım...
Duştan çıkınca hemen üstüne değiştirip saçımı kuruttum. Melis ben duştayken benim kıyafetlerimden giymiş oturuyordu.
"Sıhhatler olsun bebeğim"
"Sağol aşkım rahatladım iyi oldu"
"Bugün duş almıştın ama tekrar aldın dikkat hasta olma önemli maçlarımız var"
"Ne bileyim ya duş rahatlatıyor, kendime dikkat ediyorum ayrıca çıkar çıkmaz kuruttum saçımı senin gibi ıslak bırakmıyorum. "
"Kırıldım, alındım, gücendim hanfendi"
Dediği şeye güldüm. Melis benim hayatımdaki en yakın arkadaşlarımdan biriydi. Hayatımın anlamıydı. Her şeyimizi paylaşır, bilirdik.
Biraz vakit geçirmek için telefonu açtım. İnstagram dan bir bildirim vardı.
ernestmuci sizi takip etmeye başladı.
"Ohaaa!!"
"Noldu, bişeymi oldu? "
"Melis!"
"Ya aşkım anlatsana noldu"
Birşey demeden telefonun ekranını döndürmüştüm.
"Kızım tek Ernest mi atmış? Bak bi Worral veya Semih atmış mı? "
"Kanka hayır zaten semih ile takipleşiyoruz. Worral atmamış, tek Ernest atmış"
"Kanka bu sana aşık olmasın. Bak çok şüpheli bir sürü kanıt var. "
"Bilmiyorum Melis.Bende takip etsem mi?"
"Bilmiyorum ki. İyi birine benziyor aslında. Sende et takip nolcak. Eğer bişi olursa sorarız Cenk abiye. "
Kararsız bir şekilde ekrana bakıyordum. Bende takip ettim ve birazcık stalklamaya başladım. Tabi Melis fark etti.
"Oo Eylül hanım hemen stalk işine başlamışsınız"
"Kanka iyi mi ettim bilemedim. Cengo abim bile daha takip etmiyo. "
"E kanka yaz Cenk abiye nasıl biri diye"
"Ben arayayım direk"Cengo Abim♡ aranıyor...
_Alo efendim güzelim
-abi sana bişey sorcam
_söyle abim noldu bir sıkıntı mı var?
-abi bir sıkıntı yok ama Ernest beni takip ediyo seni ediyo mu?
_Ben görmedim bakayım, evet beni ediyo bende edeyim de noldu nıe sordun?
-ya abi hiç tanımıyorum ki adamı takip ettim bende sen takip etmeyince aradım seni. Nasıl biri kötü değil demi?
_korkma abim Ernest iyi biridir. Biliyorum neden korktuğunu ama bana güven Ernest'in kafasında kötü bir düşünce yoktur.
-tamam abi saol. Ece ablamı ve çocukları çok öpüyorum senide ayrıca görüşürüz
_bende seni güzelim hadi bay bay dikkat et kendineMelis bana sorar gözlerle bakıyordu. Konuştuğumuz herşeyi anlattım.
"Kanka korkma ya bu çocuk Uğur gibi değildir. "
Uğur benim eski sevgilimdi. Beni aldatmıştı bende onun beni aldattığını öğrenince ondan ayrılmıştım. Ben ondan ayrıldığım için sürekli beni rahatsız eder beni ailemle tehdit ederdi. Birgün kızlarla kafede otururken beni lavaboya giderken köşeye sıkıştırmıştı ve kaçırmıştı. Cenk abimden 10 milyon almadan beni bırakmayacaktı. Eğer para gelmezse ben ölebilirdim. Ama Cenk abim onu kandırmış ve polise teslim etmişti. O günden sonra erkeklere hiç güvenmemiştim. Beşiktaş erkekleri hariç.
(Bu arada Uğur futbolculardan biri değil. Rastgele isim salladım)
"Umarım öyle biri değildir aşkım. Beşiktaşlı insanlara hep güvenmişimdir""Neyse takma kafana. Hadi yatalım artık yarın erkenden idmana gideceğiz"
"Tamam hadi gel beraber yatalım"
"Yiaa şapşik şey"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"𝑺𝒆𝒏 𝑩𝒂𝒏𝒂 𝒀𝒐𝒍𝒅𝒂𝒔̧ 𝑶𝒍" 𝐸𝑟𝑛𝑒𝑠𝑡 𝑀𝑢𝑐̧𝑖
FanfictionEylül Beşiktaş'ın Kadın Takımında Oynayan Ünlü Kadın Futbolcudur. Beşiktaş'ın yeni transferleri için kurulan bir partide kadın takımı da davet edilmiştir. Yeni transferlerden Ernest Muçi Eylül'ü gördüğü andan itibaren aşık olmuştur...