139 7 39
                                    

Bugün Beşiktaş Erkek takımının Ankaragücü ile maçı vardı. Beşiktaş'ın kadın oyuncusu olduğum için basın tribününden bir yer ayarlamışlardı.
Sabah 10 da antrenmanım vardı. Uzun süreceği için direk oradan geçicektim.

Üstüne uzun kollu bir crop, altıma da siyah bir eşofman giydim. Kahve için kettle a su koydum. En sevdiğim Beşiktaşlı kupama kahveyi ve şekeri koydum. Su hazır olunca suyu katıp story attım.

eyltosun

Kahveni içip evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kahveni içip evden çıktım. Arabaya binip şarkı açtım ve Nevzat Demir Tesislerine doğru yol aldım.

Elinden geliyorsa
Azıcık sevsene beni
İçinden geliyorsa
Tutup öpsene beni

Kalbimde dolaşmadan
Benim diyemezsin bana
Ruhuma karışmadan
Canım diyemezsin bana

(Yedinci Ev-Sevsene Beni)

...

Sahaya geçtiğimde kızların yarısı gelmişti. Melis'i görmem ile ona doğru bağırdım.

"Melo günaydın"

"Günaydın aşkım naber nasılsın? "

"İyiyim gel şunları giyelim, başlayalım"

Yere oturup kramponlarımızı giydik ve ısınmaya başladık.

"Ee nasıl geçti dün anlat bakalım" Eda'nın sorusuyla aklıma dün olanlar geldi. Güzel ve tatlı bir gündü.

"Güzeldi. Birşeyler oldu ama. " Konuşmam ile hepsi beni merakla dinlemeye başladı.

"Şimdi dün ben çok yorulmuştum. Salak gibi topuklu bot ve etek giydim ama doğum günü vardı yani ne giyseydim. Neyse ben bayağı yorulduğum için geçtim koltuğa oturdum. Sonra Ernest geldi 'Yorgun musun' diye sordu bende evet falan dedim. Sonra ayakkabılarını çıkart rahatça dur dedi. Bende ayakkabım yok bide etek giydim oturamam böyle dedim. Sonra gitti bana kendi eşofmanlarından getirmiş rahatça durayım diye. "

"Neee! Kızım bu çocuk çok iyi. Kendi eşofmanlarından birini getirmiş. Sen rahat değilim desen Uğur odunu giymeseydin bunu derdi. Ernest den olur bu arada. "

"Emin değilim Nisa. Ama sanırım bende ondan hoşlanıyorum"

"Ayy vallaha de. Kızım o zaman git açıkla, itiraf et " Melis'in söylediği şeyi hayır anlamında kafamı sallayarak onaylamadım.

"𝑺𝒆𝒏 𝑩𝒂𝒏𝒂 𝒀𝒐𝒍𝒅𝒂𝒔̧ 𝑶𝒍" 𝐸𝑟𝑛𝑒𝑠𝑡 𝑀𝑢𝑐̧𝑖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin