101 8 68
                                    

Selamlar nabersiniz.
Bu bölümü biraz daha iyi yazmaya çalışacağım. Beğeni ve gelen yorum az olduğu için yazasım pek gelmiyor. Yorum ve beğeni atmayı unutmayın!
Haydi geçelim bakalım
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Bugün TFF 4 büyükler için yemek organizasyonu yapacaktı. Akşama kadar maçımız yada antrenmanımız yoktu. Melis ile elbise almaya gidecektik. Sabah uyandıktan sonra bir güzel kahvaltımı yaptım ve temizliğe başladim. Uzun zamandır temizlik yapmadığım için evin her yeri tozdu. Müzik dinleyerek güzelce temizlemiştim. Son olarak odama geçtim. Odam o kadar dağınık değildi ama tozluydu. Süpürdüm, mop yaptım ve toz aldım. En sonunda temizliği bitirdim. Telefonumu alıp kendimi yatağa attım.

"Ayy ne yoruldum bee, valla uzun zamandır temizlik yapmıyordum iyi oldu he. "
.kendi kendime konuşarak uzandım. Sosyal medyada gezinmeye başladim.

Bir süre sonra zil çaldı. Oflayarak yataktan kalktım ve sarsak adımlarla kapıyı açmaya gittim.

"Ooff  geldim geldim çatlama" söylenerek kapıyı açtım. Karşımda 32 diş gülümseyen Melis ile bende gülümsedim.

"Ayyy Melom gelmiş iyi ki gelmiş hoş gelmiş" sarılınca içeriye geçtik. Koltuğa oturdun ve konuşmaya başladık.

"Kanka akşama hazır mıyız? Değiliz tabi elbise yok hadi almaya gidelim. Hazırlan hemen. " Melis'i salonda bırakarak odaya çıktım ve giyinmeye başladım. Üstüme kahverengi bir kazak giydim. Altıma ise mavi bir kot pantolon giyince hazırdım. Çantamı aldım ve aşağı indim.

"Hazırım Melo hadi çıkalım" evin ve arabanın anahtarını alıp çıktık.

...

Elbiseleri alıp eve geçtik. Direk hazırlanmaya başladık elbisemi giyip makyajımı yapmaya başladım. Telefonumun çalmasıyla elimdeki fırçayı bıraktım ve açtım. Ernest arıyordu.

"Aloo, efendim"

"Nasılsın sevgilimm"

"İyiyim, hazırlanıyorum. Sen nasılsın "

"Bende iyiyim, o güzelliğinizi görmek için sizi görüntülü arayabilir miyim acaba hanfendi"

"Maalesef beyfendi daha hazır değilim. Akşam görürsünüz artık"

"Ama ben seni görmeden edemem ki"

"Akşama kadar sabret artık sevgilim. Hadi sende hazırlanmaya başla, benim kapatmam lazım. Hadi görüşürüz"

"Seni görmek için sabırsızlanıyorum."

Telefonu kapatıp allığı sürmeye devam ettim. Makyajımı halledince saçıma geçtim. Saçımın iki yanından birer tutam aldım ve beyaz bir kurdele ile tutturdum

"𝑺𝒆𝒏 𝑩𝒂𝒏𝒂 𝒀𝒐𝒍𝒅𝒂𝒔̧ 𝑶𝒍" 𝐸𝑟𝑛𝑒𝑠𝑡 𝑀𝑢𝑐̧𝑖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin