4 Fejezet .

135 12 3
                                    

Újságban olvasott cikkek :

___________ Tom kaulitz (21) kibérelte az egész Berlini Crystal Wolfgang étteremet. ___________

Barátnője Tara Robinson (18)  és ő maga számára, egy romantikus vacsora alkalmából.

Mindenkit foglalkoztat, a kérdés : Hogy áll, a kapcsolatuk?  Vajon Tom tényleg komolyan gondolja, a gyönyörű modellel ? 

_______ Tom Kaulitz, az utóbbi időben visszább vett kicsapongó életviteléből, vojon köze van, ehhez kedvesének? Nyilvánosan még nem mondták ki, hogy egy párt alkotnak, de a tegnap este készült fotók magukért beszélnek______

Olyan pletykák is terjengenek, miszerint, a fiatal modell, és énekes nő első gyermekét várja Tom Kaulitztól.

Azt hittem szív rohamot kapok, miaz, hogy első gyermekemet várom?  Vajon Tom látta már ezeket, a cikkeket? 

- Miez, a szar?  -  Csaptam le, az újságot Brendon márvány író asztalára.

- A siker kulcsa?  -  Húzta fel szemöldökét, s könyökölt fel, az asztalra.

- Nem akarom, ezt tovább csinálni! 

- Ezt nem te döntöd el!  most már végig fogjátok csinálni.

- Azt mondtad egyszer kell vele randiznom.

- A rajongók megőrülnek kettőtök kapcsolatáért.

- Aha persze, azért kívánnak, a föld alá, mert annyira örülnek, hogy én Tommal randizgatok igaz? 

- Ne csináld már ezt! mindig is lesznek utálók.
- Figyelj -  Sóhajtott fel, s folytatta mondani valóját.
- A modell karriered tovább nőhet, s ne feledkezz meg, az éneklésről sem, ez brutális sikert arathat.

- Akkor sem, ezért utaztam ide, azt hittem a póz magazin fő szerkesztője leszek, nem pedig, az öntelt Tom Kaulitz barátnője.

- Menj most haza pihenj rá egyet, holnap újra randiztok .

- Hogy micsoda? 

- Jól hallottad szedd össze magad, és viselkedj érett nő módjára.

- Ezt nem hiszem el... -  Motyogtam orrom alatt, s rohantam ki, az irodából.

Mély levegőt véve sétáltam ki, az utcára, s gyors tempóban lépkedtem haza felé.

A kanapén ültem, egy köntösben, s a kedvenc sorozatomat néztem, amikor valaki ráfeküdt, a csengőre.

- Bill?  Mit keresel te itt?  -  Támaszkodtam meg, az ajtófélfának.

- Jöttem, a kedvenc sógornőmhez -  Vigyorgott rám.

- Ne kezd el te is -  Forgattam meg szememet.
- Tom látta már, a cikkeket? 

- Igen látta.

- És?  Mit mondott? 

- Azt, hogy milyen jól néz ki, az újságban -  Kacagott fel.

- Ez rá vall -  Nevettem fel, én is.

Billel, egy csomót beszélgettünk rendeltünk pizzát, s horror filmeket néztünk, aztán elég későre járt így haza ment, én pedig fáradtan dőltem be, a puha párnák közé, s szinte másod percek alatt nyomott el, az álomvilág.

Hamis randi ~Tom Kaulitz. Место, где живут истории. Откройте их для себя