- Jó reggelt!Félálmosan lassan nyújtózkodtam, lecsúszott takarómat felhúztam, az államig. kócosan álló fürtjeimet pedig próbáltam eltűrni, az arcom elől.
- Jó reggelt! - Hallottam meg újra, a kedvesen csilingelő hangot, és felé fordultam.
Bill, az ágy szélén ült, egy angyali mosollyal, az arcán.
- Szia - Köszönt újra.
Egy pillanatig, azt sem tudtam, hogy hol vagyok, de aztán szépen lassan észhez tértem, a reggeli kómából. Hirtelen felültem takarómat pedig magam előtt szorongattam.
- Szia Bill - Mondtam bágyadtan.
- Hány óra van? - Néztem, az előttem ülő fiúra.- Félkilenc múlt - Pillantott Bill, a falon lévő halkan ketyegő órára.
- Gondoltam megnézem, hogy vagy, de láttam, hogy ébredezel így közelebb jöttem - Mosolygott rám , s felállt.
- Gyere le reggelizni - sarkon fordult, s hagyott magamra.Nagyot sóhajtva dőltem vissza, a puha fekete selyem párnák sokaságába, s próbáltam kidörzsölni, a szememből, az álmosságot kisebb nagyobb sikerrel...
Lassan ülőhelyzetben tornásztam magam, s az ágy szélére ültem, s a tegnap estén gondolkoztam. Annyira zavarba ejtően viselkedett velem Tom. Egyszerűen nem tudtam, hová tenni a viselkedését.
Kezem, a szám elé helyeztem, s egy hatalmasat ásítottam. A kócosan álló sörényembe túrtam ujjaimat, s felálltam.
Meg igazítottam magamon, az össze gyűrödött pizsama alsómat, s lebattyogtam, a konyhába, ahol már a fiúk, a reggelivel ügyködtek.
- Bill nem túl sok, az olaj? - Kérdezte Tom, miközben az odaégett palacsintát kapirgálta le, a serpenyőről.
- Nem, ennyi pont kell - Mondta Bill, s körülbelül, egy pohárnyi olajat öntött, a serpenyőbe.
A konyhában odaégett palacsinta szag terjengett, a levegőben pedig füst felhők szállingóztak. Fejem megrázva léptem közelebb hozzájuk, s vettem ki Bill kezéből, a fakanált.
- Add ide, majd én megcsinálom - Kuncogtam el magam, s a tűzhely elé álltam.
Sikeresen kisütöttem, a palacsintákat, és a fiúk elé helyeztem .
- Tele vagyok - Dőlt hátra Bill, a széken, s a hasát simogatta.
- Nagyon finom volt - Mosolygott rám Tom.
- Örülök neki - Néztem szemébe, s eszembe jutott, hogy tegnap este majdnem megcsókolt, de aztán visszatántorodott.
A fiúk elmentek, a saját dolgukra, én pedig rendbe raktam, a konyhát, s néhány papír munkát is elintéztem.
****
A nap elég hamar eltelt gyors zuhany után, a fejemen törölközővel tipegtem le, a konyhába kaja után kutatva. Láttam, hogy a nappaliban valaki filmet néz, kezemben, egy almával közelebb mentem, s láttam, hogy Tom az. Szét terülve, a kanapén fekszik, s valami horror filmet néz.
Közelebb mentem, hogy lássam, a filmet, amikor, a kanapén henyélő személy megszólalt.
- Meddig akarsz még ott állni? - Nézett rám Tom unott fejjel.
- Nem ülsz le?- Nem, már úgyis aludni készültem - Mutattam, a lépcső felé.
- Persze, azért állsz már ott vagy 15perce - Halkan felnevetett.
Pár másodperc múlva már szinte majdnem össze bújva néztük együtt, a horror filmet. A nappaliban sötétség telepedett le, így Tom arcát alig láttam. Kicsit, a kelleténél közelebb húzódtam hozzá, mert kurvára féltem.
- Csak nem félsz? - Kuncogta el magát.
- Nem - Bújtam közelebb hozzá, s vállára hajtottam fejem.
Éreztem Tom keze felsiklott, a csípőmön, s lágyan cirógatta, az oldalamat.
- Én megvédelek - Suttogta fülembe, s végig húzta alsó ajkát, a fülcimpámon.
Lehunyt szemekkel, alsóajkamba haraptam, s egy halk sóhaj szökött ki, a számon.
- Nem alszol ma velem? - Kérdezte, s ujjait a belső combomra vezette.
- Ma még kihagyom - Toltam le ujjait magamról, s néztem szemébe, ami most elég közel volt, az arcomhoz.
- Jó éjszakát Tommy - Mosolyodtam el, s hagytam magára , a meszeppent fiút.
STAI LEGGENDO
Hamis randi ~Tom Kaulitz.
Storie d'amoreMinden, egy hamis randival kezdődött. Tara Robinson, nagybátyjához utazik, a híres menedzserhez Németországba, segítség gyanánt, azonban arról fogalma sem volt, hogy a híres Tom kaulitzal kell randiznia, a látszat kedvéért. Vajon mi fog ebből kisüln...