8 Fejezet .

110 16 3
                                    


- Jó leszek így? - Fordultam meg tengelyem körül szét tárt karokkal.

Tom arcáról egyszerűen semmit sem lehetett le olvasni gyönyörű iriszeivel méregetett fel és le. Ajak piercingjét pedig mozgatta, majd elő bukkant a nyelve, ahogy azzal játszik.

Tipikus Tom!

- Hűha gyönyörű vagy - Pislogott kétszer, majd kezét nyújtotta felém.
- Indulhatunk madame? - Játékosan kezet csókolt.

- Igen uram - Halk kuncogás hagyta el ajkaimat, majd ruhám alsó részét meg fogva pukedliztam egyet.

Mosolyogva indultam utána a garázs felé. Viszont Tom egyszer sem nézett rám, nem tudom, hogy most zavarban van - e, vagy haragszik rám valami miatt.

Lassan kinyitotta nekem, a kocsi ajtót, majd miután elfoglaltam a helyem az anyós ülésen, ő is be pattant a járműbe.

A kulcsot behelyezte a helyére, de még nem indította be a motort, hátra dőlt, az ülésben, majd szusszant egyet.

- Neked jelentett valamit az a Csók? -  Fordult felém.

Tudtam jól, hogy miről beszél, a hétvégén együtt töltött éjszakáról, amikor arra kértem, hogy csókoljon meg.

- Igen nagyon is sokat -  Néztem szemébe, ami egyből felcsillant.
- Neked jelentett valamit?  -  Nedvesítettem be alsó ajkam, s kicsit előrébb dőltem, hogy a szemébe tudjak nézni.

- Az legyen az én titkom -  Kacsintott egyet, majd elfordította a kulcsot, a kocsi motorja pedig búgó hang kíséretében indult be.

Szemem sarkából láttam, ahogy el kalandozik rajtam a szeme. Félmosollyal az arcomon fordítottam el fejem, s egy alig hallható kuncogás szökött ki, a számon.

15perc kocsikázás után Tom le parkolt, egy puccos étterem előtt. Testőrök állták körbe a kocsit, még Tom kiszállt villogtatva tökéletes fogsorát. Oda sétált az én oldalamra kinyitotta, az ajtót, majd kezét nyújtotta elfogadva szálltam ki a tűzpiros sport kocsiból. Tom a derekam szorongatva engedett maga elé.

Az étterembe érve, a pincérek egyből oda siettek hozzánk, s vezettek egy külön szobába, ami a mi részünkre lett lefoglalva.

- A ház ajándéka -  Mosolygott ránk a pincér, majd a kezében lévő Dom Peringnon száraz pezsgőből töltött mind a kettőnknek, majd lelécelt.

- Mit szeretnél enni?  -  Nézett rám Tom.

- Hm... nem is tudom mindegyik inycsiklandozóan hangzik döntsd el te -  Tettem le az asztalra a fehér étlapot.

- Rendben - Mondta, majd intett egyet a pincér fiúnak, s  oda súgott neki valamit.

A vacsora kellemes hangulatban telt. Az asztalon több féle mécses, gyertya díszelgett. A sötét helyiségben gyér fény uralkodott ami elég romantikussá tette az egész vacsorát.

- Igen -  Nézett mélyen a szemembe.

- Mi?  -  Néztem rá értlenül.

- Azt kérdezted, hogy nekem jelentett -  e valamit az a csók, a válaszom pedig igen!  -  Nyúlt át az aszalton, s egy apró csókot nyomott a kézfejemre.

- Most, aztán tényleg úgy nézhetünk ki, mint egy címlapra való pár -  Mosolyodtam el.

- Talán nem csak színjátékból fogunk randizni -  Hajolt át az asztal felett, így az arca elég közel volt az enyémhez.

Lassan közelített duzzadt ajkaival, az enyémhez, s már csak arra eszméltem fel, hogy szenvedéllyel teli csók csatát vívunk.

Mosolyogva váltunk el egymás szájától. Felálltunk, majd össze kulcsolt ujjakkal hagytuk el az éttermet.

Most már kimerem jelenteni, hogy igazából egy párt alkotunk.

Hamis randi ~Tom Kaulitz. Where stories live. Discover now