7 Fejezet .

122 15 4
                                    


Odakint már sötét volt. A szél vadul cibálta a bokrokat, fákat a gerendán függő szélharangokat. Sűrű, sötét viharfelhők telisztették be az égboltot. Az eső pedig úgy esett, mintha dézsából öntötték volna.

A tévét néztük, mikor hatalmasat dördült, az ég megrengetve az ablak üveget is. Ezzel egy időben elsötétült a tévé képernyője is és kialudtak a fények.

- Remek - Nyögött fel Bill.
- A szobámban leszek van pár gyertyám - Indult el Bill a lépcső felé, csak a káromkodásából lehetett tudni, hogy éppen merre jár.

- Keresek elemlámpát - Állt volna fel Tom, csakhogy én a csuklója után kaptam.

- Ne hagyj egyedül félek, megyek veled - Álltam fel, s szorosan össze kulcsoltam ujjainkat.

Semmit sem láttunk csak vakon tapogatóztunk. Egy vakító fényes vibráló villámlás árasztotta el, egy pillanatig a nappalit. A fiókokban Tom végig tapogatta a tárgyakat, majd kihúzott a fiókból egy bögre méretű gyertyát és, egy gyufát.

A kis égnek álló kanócok meggyújtása után halvány gyér fény uralkodott a nappaliban.

- Menjünk aludni - Szólalt meg Tom.

- Ühm... aludhatok veled? - Kérdeztem alig hallhatóan.

- Persze - Mosolyodott el, s fogta meg kezemet, majd maga után húzva tipegtünk be a szobájába.

- Nem félsz már? - Kérdezte, majd be bújt a takaró alá, a kezét pedig a tarkója alá helyezte.

Nemlegesen megráztam a fejem, majd be bújtam mellé, a takaró alá.

- Jó éjszakát - Hátat fordítottam neki, s az ágy szélére húzódtam.

Két óra plafon bámulás után sem tudtam aludni.

- Tom? - Suttogtam halkan a párnát szorongatva.
- Ébren vagy?

- Igen, nem tudsz aludni?

- Nem, nagyon fázom - Fordultam át lassan, s a mellkasára hajtottam fejem.

Tom lassan kihúzta a karját a feje alól, s óvatosan becsúsztatta a takaró alá a kezét a derekam után kutatva. Ujjai lassan a hideg bőrömet érintették először össze rezzentem a hirtelen érintés érzésétől, s a fejemet a nyakához dugtam.

- Tom? - Cirógattam meg orrom hegyével a nyakát.

- Igen? - Óvatosan húzta fel és le a kezét a derekamon néha - néha ujjai érintkezett a bugyim szélével.

- Csókolj meg - Búgtam alig hallhatóan a fülébe.

Tom lassan felém fordította fejét, s lassan érzékien, érintkezett a szája az enyémmel.

Hamis randi ~Tom Kaulitz. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora