Chapter 3: The new generation.

3 0 0
                                    


Megérkeztek Los Angelesbe

.

Daniel: (Talán itt kezdődik az életemben egy új fejezet.)


Gondolta magába Daniel a város felül-ről bámulva miközben a gép a landolásra készült. Sikeresen landolt a gép, leszállt mindenki majd Danielt egy újabb fekete autóhoz intették. Félórás út után megérkeztek a szálláshelyre. Egy újonnan épült létesítményről beszélhetünk. Van egy nagyobb előkertje, és maga az épület egy kisebb dombon van. Nagyon modern volt kívülről és belűről egyaránt, és nagyon biztonságos is volt egyben. Mindenki a szálláshely bejárata fele vette az irányt, Daniel társai már bent vannak az épületbe. Daniel meglátta őket, és visszafogottan köszönt nekik.


Daniel: Csumi.


Diana: Te lennél az ötödik közülünk?


Daniel: Ja, valami olyasmi, gondolom.


Arthur: Legalább már mindenki itt van. (Ez a srác elég fura)


Gondolta magában Arthur. Daniellel együtt már öten voltak a csapatban. Így ideje volt bemutatkozni egymásnak.


Diane Roux, 23 éves, nemzetisége francia, képessége: gravitáció, és repülés.


Joe Clark, 25 éves, nemzetisége amerikai, képessége: föld, és szupererősség.


Arthur Brent, 35 éves, nemzetisége ghánai, képessége: tűz, és láva.


Miyuki Hanasen, 16 éves, nemzetisége japán, képessége: szél, por és a hang

irányítása.


Daniel Takács, 17 éves, nemzetisége magyar, képessége: víz, jég, és a fázis szem.


Daniel és többiek egy érdekes dologra figyeltek fel, amíg a többiek egy szempillantás alatt előhívhatják képességeiket, addig Daniel csak úgy tudja előhívni, hogy előbb a Fázis szemét hívja elő. Szóvá is tették. Befejeződött a bemutatkozás. A többiek többnyire motiváltak voltak, hogy miben lesz részük, de ez Danielre nem igazán lehetett elmondani, ugyanis Danielnek nem voltak jó előérzetei, meghát még nem volt semmivel se tisztába. Tracker és az új generációs szuperhős csapat egy elég tágas szobába mentek, ahol a szuper hősök ruhái voltak. Mindegyik egyedi tervezés volt, és ők maguk tervezték meg. Daniel például a repülőgépen tervezte meg a szuperhős ruháját, de még a szobájukat is megterveztették. A többiek a képességükkel megegyező színeket, és saját stílusukat is belevitték, Daniel egy szinte teljesen fekete ruházatot, fekete maszkot készíttetett, ami a szeme körvonala fehér, és egy szabja is volt nála.


Arthur: Érdekes felszerelésed van, Daniel.


Diana: De miért takarjátok el az arcotokat, Daniel és Miyuki?


Miyuki: Szeretném megóvni a személyazonosságomat.

Phase | Dennis Pater |Where stories live. Discover now