3. Bölüm

24 8 0
                                    

Kapından çıkıp asansöre doğru ilerledik ki karşılaştığım manzara pek iç açıcı değildi içimden " hadi ama yeni uyanmışken böyle bir manzarayla karşılaşmayı kim ister ki " gerçekten şuan o gazeteci çocuğun burda çalışıyor olması benim suçum muydu , gazeteci çocukla göz göze geldiğimde kafamı önüme doğru eğdim fakat o gözlerini benden alamıyordu , Jake beni arkamdan sürerken hızla önümüzden geçti ve asansörün tuşuna bastı " hastalara öncelik buyrun lütfen" şaka gibi bu kadar kibar olduğunu bilmiyordum en son onunla karşılaşırken " siktir git odamdan " demişti ,her aslanın altında bir kedi yatar derler o söz öyle miydi ya neyse ben , Jake ve gazeteci çocuk asansörde aşağı kata iniyoruz , beni öldürmeye çalışan bir adamla şuan aynı asansördeydim , gözlerim tekrar onun gözlerine denk geldi ve tekrar bana bakıp gülümsedi, yaka kartında Dr. Jeongin yazıyordu acaba gerçekten doktor muydu yoksa hayır beynim bana oyun kuruyor , bahçeye vardığımızda "geçmiş olsun " dedi ve gitti bende hızlı bir şekilde olanları Jake anlattım " Jake beni dinle bu adam benim bu halde olmamın sebebi " Jake şaşırmış gibi bana baktı ve " Felix saçmalama o bir doktor ve senin hayatını kurtaran biri o ve senin kurtulma yani son geçireceğin amaliyatta bu adama bağlı " nasıl ya şimdi benim kurtulma biletim bu adam mı" anlamıyorsun Jake bunlar yani bu adam çete 6 kişilik bir ordular beni camdan ittiler sonra kafamı çarptım ve ensemde bir acı son durumum bu Jake bana inanmak zorundasın " hadi ama bana inanmak zorunda beni öldürmeye çalıştılar nasıl olabilir ve şimdi karşıma çıktı .

          ~ Hyunjin - Jeongin -WhatsApp
                            Konuşma ~

Jeongin = Hyunjin onu gördüm durumu iyi

Hyunjin
Durumunun iyi olmasına sevindim ve ona zarar gelmesin tedbirli olun ne olursa olsun o amaliyatdan sağ salim çıkmalı

Jeongin
İlk önce camdan aşağı attan çocuğu ve hayatını mafettin şimdide yaşaması için bizimi tembihliyorsu seni anlamıyorum iyice garipleştin

Hyunjin
Ne demeye çalışıyorsun ,ben karısının hayatını bir tokatla kirleten adamlara karşı silah doğrulttum ben bir öpüş ile küçücük çocuğun hayatını kabusa çeviren adamlara doğrulttum o silahı ben suçu olamayan kimseye bir zarar vermedim ama o suçu olmayan insanların tek suçu insanların hayatını tek hareketle batıran insanları görmemeleri bunu kafana sok I.N ben öyle biri değilim

Jeongin
Hyunjin böyle diyorsun ama Felix dedektif ve seni araştırıp bulması onun görevi ve sen genç yaşta birinin hayatını kirlettin az önce bana yazdığın adamlardan bir farkın yok Hyunjin

Hyunjin
Ben eğer böyle bir şey yapmasaydım
Eğer ben ölebilirdim silahı vardı ve Jongin git başımdan ve o adamın yani Felix in hayatını kurtar aynı zamanda onu tembihliyorsun kimseye birşey anlatmasın

~ Çevrim içi yazıyor görüldü~


~Felix Jake konuşma ~

"Jake ciddiyim neden inanmıyorsun bana" dedim ve bize doğru geldi "merhaba Felix nasılsın" nasıl mıyım sanki görmüyor kafam dışında hiç bir yerim oynamıyordu " sağolun sizi sormalı benden sonra kaç adamı öldürdünüz" anlamamış şekilde bana baktı ve " ne demek istiyorsun biz hayat kurtarıyoruz can almıyoruz" tabi tabi kesin öyledir " hm onun için bu haldeyim" gözlerime baktı ve çene kaşlarını sıktı sus dermiş gibi " Felix bey anlamıyorsunuz galiba sizinle konuşmak için geldim " Jake dönerek " bize biraz müsade eder misiniz "dedi ve Jake yanımızdan kalktı tekrar lafa girdiğinde ondan önce ben konuştum " bunu bana neden yaptınız baksana şu halime kendim acıyorum sizin yüzünüzden kafam dışında hiç bir yerim hareket etmiyor memnun musunuz " lafım bittiğinde derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı" öncelikle tedavin yani amaliyatta ben gireceğim eğer birine ötersen veya birine bir şey anlatırsan amaliyatta hayatını karartırım ha sen zeki bir insansın böyle bir mallık yapmayacağını ikimizde biliyoruz ve seni bu hale getirmek istemediğini söylüyor ve seninle konuşmak istiyor " benimle konuşmak mı istiyor tabiki hayır bunu asla kabul etmem " onunla konuşmak istemiyorum ve nerden biliyorsun benimle konuşmak istediğini ya yalan söylüyorsa bana kötü laflar edip tehdit ederse bunun garantisini veriyor musun " dedim ve telefonunu açtı " o kadar emin olma bu konuşmaları oku " telefonu gözümün önüne getirdi ve ben okumaya başladım " bunlar nasıl" istemsiz bir şekilde ağzımdan dökülen kelimelerle şaşırmıştım o iyi niyetli bir seri katil, saçmalama Felix iyi niyetli seri katil mi olur kendine gel ama yaptıklarından dolayı onunla gurur duydum " arıyorum konuş onunla " ismi yok mu " adı ne " nefes aldı ve " ismini söyliyemem üzgünüm " okuduğum yerlerde üstü çizilmiş yazılar vardı tahmin ettiğim gibi onun ismini karalamıştı , onu aradı ve ilk önce o konuştu " onu üzecek birşey deme ve ismini de söyleme " dedi ve telefonu kulağıma uzattı" Alo " sesi ince ama kalındı" nasılsın " cevap vermek için nefes aldım"bana bu soruyu sorarken çok düşünmedin mı" dedim nasıl olabilirdim ki hayatımı karartan bir seri katille konuşuyorum şuan " üzgünüm bile istiye olmadı tedavi masraflarını ben ödüyeceğim " para karşılığında iyi olmamı mı söylüyor bu aptal " ne demek istiyorsun senin iğrenç ve kirli parana ihtiyacım yok " nefes alışını duydum ve onunla konuştuğum için kendimden nefret ediyordum "Felix böyle bir şey yapmak istememiştim senden özür diliyorum ve boşversene kapat gitsin " dedi ve Jeongin kulağımdan telefonu çekti sonra onunla konuştu , Jeongin tekrar bana döndü ve elindeki belgeleri bana uzattı " imzala " dedi ve bana baktı sonra ben derin bir nefes alıp konuşmaya başladım "şakamı bu ilk önce seninle karşılaşıyorum ve senin doktor olduğunu öğreniyorum sonra senin sikim sonik patronunla yani beni öldüren adamla konuşuyorum ve sen şuan bana bir kağıt mı imzalattırmak mı istiyorsun defol git şuradan amaliyat olacağım fakat amaliyatımı sen yapmıyacaksın" gülümsedi ve şöyle dedi " benim dışımda kimse yapamaz bu amaliyatı seçim senin ve bu kağıt senin çıkarın için yani amaliyatı kendi isteğinle hiç bir baskı altında olmadan kabul etme belgen yani seçim senin ister imzala ister imzalama" dedi ve omuzlarını yukarı doğru dikleştirdi elindeki kaleme baktım ve " ver şunu " dedim , imzaladıktan sonra bana baktı ve " doğru seçim afferin zeki çocuk " dedi ve döndü arkasını , amaliyat olamam için ilk önce alçıların çıkması gerekiyordu Jake yanıma geldi ve "nasılsın bir sorun yok değilmi " dedi bende kafamı salladım sonra kaşlarımı havaya kaldırdım dudaklarımdan " tı " diye bir ses geldi " tamam o zaman odana çıkalım üşümüşsündür " dedi ve arkama geçip beni sürdü tekrar asansöre doğru ilerledik ve danışmanın orda kağıt imzaladığını gördüm göz ucuyla tekrar bana baktı ve kafasını öne doğru eğip güldü içimden " salak bu adam " dedim ve Jake asansörün düğmesine bastı asansörden inen koyun sürüsü halindeki insanlar tek tek indikten sonra ben ve Jake asansöre bindik 4. Kata çıktık ve odama geldik ...





Bu bölüm bu kadar iyi okumalar

Kırık Kilit Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin