Bangchan eve geldiğinde uzun bir süre onunla konuştum " bak Felix gerçekten önemli ve değerli biri benim için onu seviyorum fakat içimde bir o kadar da nefret var evine kamera sistemi kurdum her gün onu izleyecektim fakat olanlar pek öyle olmadı uyanınca yani bilinci yerine gelince benim onu kurtardığımı sanar , ama ben onunla iki aydan fazladır görüşümüyorum yani eğer benim kurtardığımı anlarsa ona hala bağlı olduğumu sanar onun için benim ölüm süsüne ihtiyacım var demem o ki eğer öldüğümü sanarsa beni unutur ama yaşadığımı bilirse beni düşünmeye devam eder onun için yarın benim her şeyimi ifşa edeceksin Bangchan evimde intihar ederken bulunduğumu yayınlayacak sın" dedim yutkundu ve şöyle dedi " peki bunu neden yapıyorsun ona aşık mısın" dedi ona baktım ve kilitledim dilim konuşamaz oldu " Bangchan ben bilmiyorum ona karşı olan duygular farklı hem nefret hem sevgi hem aşk herşey var içimde ama bu onun farkında değil " Bangchan güldü ve elini omuzuma koydu" tamam hal edecem etmesine de sen bu süreç içinde ne yapacaksın " dedi ne yazık ki onu bende bilmiyorum Bangchan tekrar konuştu " Bak Hyunjin senin düşmanım çok yani Kore'yi bırak bütün dünya da en fazla üç tane düşmanın var senin nereye gideceksin " dedi haklıydı sığınacağım tek yer burasıydı" burda kalacağım bir iki ay sonra unuturlar zaten kim olduğumu anlamazlar " dedim Bangchan tekrar konuştu" bu çok tehlikeli nasıl yapacaksın " orasını bende bilmiyordum yaşayıp göreceğim" bilmiyorum deneyeceğim sadece " dedim ve Bangchan önümden geçti gitti ..
~ bir sonra ki gün ~
Hal ettin mi dedim Bangchan e karşı güldü ve gözlerini kırptı "bir iki saat sonra senin adına hazırladığımız ceset bu evden çıkacak evin önünde milyon tane gazeteci olacak ve böylelikle öldüğün ü kanıtlayacağız ölüm nedeni olarak intihar süsünü seçtik uzun aylar hatta yıllar bu evden çıkma bir isteğin olursa beni ara ben sana getiririm dışarı çıkmak istesen bile yanına en az iki koruma al öyle çık dışarı kimseye çaktırma" dedi tebessüm ettim ve şöyle dedim " teşekkür ederim " dedim ve evden çıktı yarım saat sonra eve bir ceset getirdi " bu adam kim yani neden ölmüş" dedim yüzünü açtı ve " dün gece evinde intihar etmiş yani otopsi raporu öyle zaten boynunda ip izi var " cesede baktım ve çürümüş bedenine baktım "iğrenç kokuyor" dedim , Bangchan araya girdi ve şöyle dedi "yardım etsen hiç fena olmaz " ona baktım ve cesedin yanına çöktüm gerçekten ceset bana benziyordu onun saçları siyah ve gözünün altında ben vardı çok benziyorduk cidden ne yalan söyleyeyim kolundaki doğum lekesi bile aynı yerdeydi bende bu özeliği kullandım kolumdaki ince bir bilekliği onun koluna taktım bileklikte HJ yazıyordu , bilekliği ölmüş adamın koluna takarken Bangchan ne yaptığıma baktı ve yüzünü eşitti " ne alaka onu niye yaptın" dedi bende açıklamak için girdim lafa " bak sana aynı yerde doğum lekemiz var ve adamın elleri benim ellerime benziyor bu bilekliği ben hiç çıkarmadım liseden beri onun için herkes cidden öldüğümü sanacak , cesetle işin bitince bana tekrar geri getir bilekliği mi "dedim oda tamam dedi ve "ben gazetecilerden birini arıyorum sen geç odaya gelirler birazdan" dedi onu onayladım ve odama geçtim Bangchan konuşurken sesi geliyordu bana ve aynı şunları dedi " HWJ şirketinin sahibi olan Hwang Hyunjin evinde ölü bulundu haber yapmak isterseniz cesedi hala evinde " dedi ve kapatı bir kaç dakika sonra kapı çaldı ve seslerden anlaşıldığı gibi gazeteciler eve üşüştü bir tane değil en az 20 kişi vardı kapımın önünde" nasıl öldüğü hakkında bir bilginiz var mı" dedi bir kişi sonra farklı bir kafadan başka bir ses geldi " neden intihar etti" dedi başka biri sonra bir kişi daha konuşmaya girdi " sizce neden böyle bir işe kalkıştı Ailevi mi yoksa sevdiği yüzünden mi " dedi biri ve kendi içimden olanlarla dalga geçtim " yok atanamadığım için Hacettepe istiyordum ama ığdır mantar toplama geldi " kendi kendime gülerken fark ettim ki Bangchan cesedi çekmek isterseniz içerde " dedi bir kaç kişi içeri girdi ve fotoğraf çekmeye başladı sonra cenaze töreni için bir kaç adam gelip cesedi alıp çıktılar, uzun sürmeden kendimi haberlerde gördüm ve haberlerin ana kapak fotoğrafı adamın eliydi kanlı olan elin bilek kısmında benim bilekliğim vardı " ünlü iş adamı Hwang Hyunjin evinde ölü bulundu" yazıyordu kırmızı ekranda ...