~Felix in anlatımı ile ~
7 Ay sonra
O artık ölüydü ve benim de bunu kabullenme vaktim gelmişti artık , hergün aklımdaydı hergün onun mezarına gidiyor ve hergün onun sevdiği kırmızı gülleri bırakıyordum onun mezarına, solmuş kırmızı güller güzeldi aynı onun gibi kos koca yedi ay geçti ve ben hala onu düşünüyordum ilkim olduğu için mi yoksa gerçekten ona aşık olduğum için mi bilmiyorum ama ona bağlanmıştım her zaman yaptığım gibi tekrar onun mezarına gitmem gerekiyordu , mezara gittmeden önce onun için çiçek almam lazımdı , ne zaman onun için gidersem o mezarlığa her zaman beynimi dolduran o ses vardı onun sesi , kırmızı güller ise onun vişne dudaklarını , çiçekçi nin önüne çektim arabamı ve aşağı indim onun en sevdiği çiçekleri almıştım yine , çiçekleri görünce salak saçma konuşmalarımız geldi aklıma ona sormuştum ben en sevdiğin çiçek ne diye o da kırmızı solmuş güller demişti fakat o ölünce onun mezarına bir tane bile bırakmadım solmuş çiçek çünkü ona olan aşkım gibi taze kalsın istedim, çiçekleri alıp arabama bindim sonra ona olan yolu seçtim ve mezarlığa geldim , ilk önce mezarlığın üstündeki solmuş çiçekleri topladım sonra kırmızı gülleri bıraktım sonra onunla konuştum " uzun zaman oldu Hyunjin seni özledim gerçekten özledim bugün sana hiç anlamadığım bir şeyi anlatacağım sana olan aşkımı evet uzun bir süre nefret ettim senden ama anladım ki asıl aşkın körü ben olduğumu sana olan sevgim sen ölmeden önce artmıştı fakat sen ölünce bir daha sevmemeye yemin ettim çünkü sen benim için herşeyden değerliydin , seni özledim Hyunjin biliyormusun hergün bu çiçekleri okşamak tansa senin siyah saçlarını okşamaya tercih ederdim hergün mezar taşına bakmaktansa senin gözlerinin içinde kaybolmayı tercih ederdim ve hergün senin soğuk toprağına satılmaktansa senin sıcak tenine dokunmak ve sarılmak isterdim ama insan zamanla anlıyor herşeyin yoktan ibaret olduğunu insan sevdiği ölünce anlarmış sevdiğinin değerini biliyorum şuan gökyüzünde parlak bir yıldızsın biliyorum her zaman benim yanımdasın ve biliyorum ki sende bana aşıksın yani aşıktın seni seviyorum Hyunjin hemde hiç olmadığı kadar" dedim ve onun mezarını saran toprağı avuçladım sonra bir kaç göz yaşı döktüm onun mezarına " beni merak etme ben iyiyim bugün yine bir vakayla ilgileneceğim biraz zor ama bunu yapmak zorundayım şimdi gitmem lazım tekrar yanına geleceğim" dedim ve ordan uzaklaştım...
Hyunjin in sahte mezarlığı size böyle bir hava versin