~2 Ay sonra~
Artık yürüyorum hatta koşuyorum bazen sırtımda ağrılar oluyor fakat beni çok rahatsız etmiyor , hastaneden çıkmak için kıyafetlerimi topladım sonra kapım çaldı ve içeri Dr. Yuna girdi , şuan sorguluyor olabilirsiniz ama Yuna Jeongin den sonra benimle en çok ilgilenen Doktor, uzun kızıl saçları mavi lens taktığı iri gözleri ve beyaz bir teni vardı güzel ve zarif bir kızdı nedense en sıkı olduğu kişi Jongin di ne zaman bahçeye hava almaya çıksam birlikteler belliki iyi arkadaşlıkları var " Felix çıkmak için hazırlanmışsın" güldüm ve " geri gelmemek dileği ile gidiyorum " dedim oda benimle birlikte güldü ve yanıma oturdu " bak Felix hızlı iğleştin ve direncin çok yüksek dinlen sadece dinlen " dedi ve kollarını bana açtı ona sarıldım, onunla aynı yaşdaydım fakat annemde aradığım şefkati bu sıcak kollarla aramam gözlerimi doldurdu "hadi ama Felix ağlama ben hep burdayım beni ziyarete gelirsin belki bende seni ziyarete gelirim" dedi ve göz kırptı sonra cebinden bir tane şeker ve bir anahtarlık çıkardı" al bu anahtarlık sana benziyor " dedi anahtarlığın sembolü civciv di herkes beni civcive benzetirdi " teşekür ederim Yuna " Yuna çok ciddi ve sert bir insan iki yıl boyunca kafes dövüşü yapmış büyük bir sakatlıktan sonra bırakmış bundan iki gün önce hastanede bir olay çıkmış ve 6 adamı aynı anda dövmüş helal olsun valla ne diyim , odadan çıktı ve ben tekrar odada yanlız kaldım,uzun süredir kendimi boşlukta gibi his ediyorum çünkü Hyunjin le konuşmamıştım tam iki ay oldu ve hala ondan bir cevap yok Jeongin e sorunca bir cevap vermiyor ve Jeongin benim üvey abimle sevgili oldu, iki aydır benimle hep ilgilenen Jake yanıma geldi çantamı aldı ve bahçeye indik nedensiz yere burayı çok özliyeceğim, iki aydır cevap alamadığım adamın öpmüş olduğu dudaklar tekrar onu arıyordu, galiba ondan elektirik almıştım ama ona aşık değildim sadece bir hoşlantı garip olan şeyse beni hiç aramaması , acaba beni hiç merak etmedimi yada ölecem diye hiç korkmadımı kendi kendime iki aydır her gün her saat bunu düşünüyorum o belki beni unuttu belki bir daha hatırlamayacak belki bir daha hiç karşılaşmayacağız ama ben beni öldürmeye çalışan adamı unutmayacağım ben hayatımın yarısını ölüm korkusuyla dolduran adamı unutmayacağım ben beni öpen vişne dudaklı adamı unutmayacağım ben bu güne kadar o adamla ne yaşadıysam o adam bana her ne yaşatmışsa hiç birşeyi unutmayacağım , hastane kapısından çıktık Jake " nereye gidelim " dedi ben uzun zamandır adım atmadığım evimi seçtim " eve gidelim Jake " dedim , Jake direksiyonun başında bana kafasını salladı ve benim evime doğru sürdü arabayı, kafam camdan dışarı baktı insanlar çok mutluydu ailesiyle birlikte hayat süren insanlar gerçekten çok mutluydu, bir anda gözüme bir şey takıldı ve oraya odaklandım bir kafe nin önünde durmuş siyah bir range rover ve içinden Seungmin denen çocuk indi, hemyn Jake seslendim ve " Jake şu kafeye gidelim mi yeni açılmış merak ettim " dedim Jake direksiyonu ters yöne çevirdi ve kafeye geldik , Seungmin bir masada oturmuş bir adamı süzüyordu elinde fotoğraf makinesi ile benim tanimdığım adamı çekiyordu adama baktım ve adam zengin ve varlıklı gibi duruyordu içimden " yeni kurbanları bu olmalı" dedim , seungmin kalktı ve gitti onun gitmesi iyi en azından beni görmedi ve tanımadı Jake bana doğru eğildi ve " ne içerdin" dedi ben ona baktım ve şöyle dedim " gerek yok ya çıkalım midem bulandı" dedim ,Jake şaşırmış gibi baktı bana ve " tamam o zaman evine götüreyim seni dedi " bende tamam dedim ve eve gitmek için tekrar arabaya bindik , evimin önüne geldik ve ben içeri geçtim evim çok büyük değildi fakat oldukça güzel bir evdi içeri girdiğimde yüzüme toz kokusu çarptı her yer toz toprak içindeydi burayı kısa süre içinde temizlemem lazım ama tek başıma yapamama temizlikçi tutmam lazım bir telefon ile bir kaç saat sonra temizlikçi bir kaç kadın evimin önüne geldi " dipli Bucaklı lütfen" dedim ve onlarda tabi nasıl isterseniz deyip evin her köşesini silip süpürdüler, gitmelerine yakın temizlikçi kadınlardan bir yanıma geldi ve şöyle dedi " bay Felix bunu sizin yatak odanızda bulduk ve size getirmek istedik" dedi şaşkın bir şekilde kadının elinde tutuğu cihaza baktım bu bir kameraydı içimden şok geçirirken temizlikçiye " tamam teşekür ederim" dedim ve tekrar işine gitti kamerayı inceledim ve içimden şöyle dedim benim evimde tek bir kamera var oda girişte ve salonda yatak odamda yok dedim aklıma bir fikir geldi ve hemen çalışma odama koştum , çalışma odama geldiğimde ilk işim bilgisayarın başına geçmek oldu ve kamera görüntülerini açtım, şaşkın bir şekilde bilgisayarımdaki gorüntülere baktım ve yüzüme şurrsuz bir gülümseme ekledim demek beni izlemek için yerleştirmiş bunları tahmin ettiğim gibi bana aşık bir piskopat , bu kameralı ancak Seungmin takar çünkü Seungmin onların hackerları ancak bu öyle bir plan yapar, Seungmin yerleştirmiş bu kameraları ama o beni izliyordu bundan adım kadar emindim ondan başka kimse böyle bir şey yapmaz ve yapamaz aklıma şeytani bir fikir geldi ve onu yapmak için işe koyuldum ama ilk önce başka nerede kamera var onlara bakmam gerek.