En az evimde yedi tane kamera çıktı evimde bile yedi oda yok tuvalette bile kamera koymuş sıçarken rahat ver bari gerçekten şuan evdeki tüm kameralı kırmamak için kendimi zor tutuyorum bunlar bana lazım ilk önce bu kameralı tekrar aynı yerlerine yerleştireceğim sonra , sonrası kolay , kameraları tekrar eski yerine koydum ve bekledim eminim şuan beni izliyorlar salak bunlar bir insanı neden yedi yirmi dört saat izlersiniz ki ya hayır eğer bokuma çok meraklıysanız ben sizin ağzınıza sıçabilirim hem bu sefer izlemekle değil tadında bakmış olursunuz , elime aldığım çayı yudumlarken ter temiz evimde huzurumu yaşıyordum unuttuğum bir nokta vardı ben kameraları çıkarttım ve tekrar taktım inşallah beni görmemişler dir neyse ben çayımı içerken aklıma bir fikir geldi plan şu şimdi ben bir ip alacağım elime sonra onu tavana sabitliyeceğim sonra o ipi boynuma dolayacağım sonra ölmüş numarası yapacağım onlar da beni kurtarmaya gelecekler şahane bir fikir değil mi mükemmel ve muazzam fikirlerimle yine herkesi şaşırtım gece yapacaktım bu planı çünkü neden olmasın...
~ GECE 🌃~
Elime aldığım ipi ilk önce tavana sabitledim sonra üçe kadar saydım keşke üç değilde bine kadar saysaydım içimi kaplayan korkuyla ve beynim de yankılanan tek bir soruyla dona kaldım "ya gelmezse " diye sürekli kendime bir şok yaratıyorum , aman gelmezlerse ipi boynumdan çıkartırım öyle değil mi diyordum kandırıyorsun kendini Felix yapma diyordu bir yanım bir yanımda vaz geçme o buraya gelecek diyordu ben tabi mallık yapıp geleceği yönü seçtim çünkü ben malım neyse ipi elime aldım ve boynuma geçirdim ayaklarımın altında duran sandalye ha bire düşecek miş gibi oluyor ama ben onu ayağımla her defasında tutuyordum " tamam Felix ipi çıkar şimdi gelmiyecekler " dedim ve elim tekrar ipe gitti , elim ipe gittiğinde ayaklarımın altında olan sandalye bir hışımla ayaklarımın altından kaydı elim ipi tutarken ayaklarım havada salanıyordu nefes alamıyorum aynadaki görüntüm yüzüme yansıdı yüzüm kızarmış ve gözlerim kan dolmuştu nefes alamıyor ciğerlerim patlıyordu "kurtarın beni" ...
~~Hyunjin in anlatımı ile ~~~~
Evine kamera koymak konusunda ciddiydim ve yaptım ona kısa sürede bir sevgi besledim içimde ve bu sevgi büyüdü ve sevgim aşka büründü ona o kadar aşıktım ki karşısına çıkacak yüzüm bile yoktu ismimi öğrendikten sonra karşısına çıkmadım aramadım ama hep sordum iki ay oldu bence beni unutmuştur acaba unuttumu bugün hastaneden çıkıyor iğleşmiş ve durumu iyi yürüyor hatta koşuyor bir daha dedektiflik yapacağını sanmam başına böyle kötü bir şey getirdiğim için mesleğinden oldu o hastaneden çıkmadan önce yani dün gece Seungmin in yardımı ile evinin her köşesine kameralar yerleştirdim bütün günüm onu izlemekle geçecekti , dün Seungmin le birlikte evine gittik ve kameraları yerleştirdik nedensiz bir şekilde lavabodunda bile kamera vardı kendine zarar verebilir ben onu uzaktan seveceğim bu gidişle de sadece onu izlemekle kalacağım onun dudakları ve onun çilleri aklımdan hiç silinmeyecek hala geldi her gün her saat aklımda, kameraları yerleştirdim Hyunjin " aklım o kadar doluydu ki Seungmin in ne dediğini dumamıştım , koluma dokundu ve " kameralar tamam dedim " dedi elimdeki fotoğrafı tekrar aynı yere koydum " tamam çıkalım " dedim ve ikimiz birlikte Felix in evinden çıktık...
~ bir sonra ki gün ~
Evine geçmiş olmalı Jeongin aradı hastaneden çıkışını yaptırmış yarım saat sonra geçer evine , telefonum çaldı ve arayan Seungmin di " Hyunjin Felix burda aynı kafedeyiz " dedi nasıl yani "sen oraya park chonim için gitmedin mi ,beni dinle sakın gözükme onlara " dedim ama Seungmin hızlı bir şekilde nefes alıp verdi " Hyunjin sorun şu ki benim için burdalar Felix bana uzun uzun baktı fakat ben ona hiç bakmadım onu görmemişim gibi yaptım va hâlâ bana bakıyor " dedi yutkundum sonra derin bir nefes aldım" ne işin varsa bırak ve hiç bir şey çaktırmadan çık ordan " tamam dedi ayak seslerini duyuyordum hareket halinde olmalı" Hyunjin çıktım geliyorum " dedi ve telefonu kapattı vakit kaybı olmadan bilgisayarın önüne geçtim sistemi kurdum ve bilgisayarın önüne oturdum on bilemediniz on beş dakika sonra evine geldiğini gördüm ilk önce kapısını açtı sonra yüzünü ekşi tip telefonunu eline aldı uzun bir süre konuştu sonra da kapattı evin içine girdi ve bir sandalyeyle tekrar dışarı çıktı sonra oturdu, uzun bir süre bahçede oturdu sonra içeri iki tane kadın girdi biri orta yaşlarda diğeri gençti ama Felix den büyüktüler orası belli ilk önce Felix le el sıkıştılar sonra Felix onları eve daver etti bir kaç dakika sonra Felix tekrar dışarı çıktı ve oturdu eline aldığı telefonla ilgileniyor arada bir gülüyordu biraz oturduktan sonra yanına kadınlardan biri geldi ve elindeki şeyi Felix e uzattı Felix inceledi ve teşekür edermiş gibi bir hareket yaptı kadın içeri girdi ve bu sefer ben kadınların olduğu taradı izlemeye başladım kadınlar sadece temizlikçi ve bence kadının elinde getirdiği şey Felix e ait bir eşya her yeri tam göre biliyordum bir kaç saat sonra kadınların işi bitti ve evden çıktılar herşey yolunda olduğu için ben bilgisayarın başından kaltım biraz evin içinde dolandım terasa çıktım ve iki üç dal sigara içtim canım çok sıkılmıştı bahçeye indim ve köpeğimle biraz ilgilendim o da beni kesmedi arabaya bindim ve biraz şehri turladım , karanlık çökmüştü eve geçtim ve tekrar bilgisayarın önüne geldim Felix elinde ki bir ipi tavana sabitliyor du baktı ve biraz düşündü sakın Felix yapma sakın yapma ipi boynuna geçirdi avazım çıktığı kadar bağırdım " Bangchan koş " dedim Bangchan hızlı bir şekilde geldi ve neler oluyor burda "Felix - Felix ölüyor intihar ediyor koş Bangchan" Bangchan Han ı ve Minho yu aradı onlarda hızlı bir şekilde aşağı indi burda tek eksik olan Seungmin di o eve hiç gelmemiş ve ortalıkta da yoktu onu kurtarın Bangchan hızlı bir şekilde evden çıktılar Bangchan camdan belirdi ve hızlı bir şekilde arabaya binip gaza bastı lütfen kurtarın onu sandalye hala onun ayaklarının altındaydı ama düşmesi an meselesiydi hızlı bir şekilde eli tekrar ipe gitti evet Felix çıkar onu diyordum fakat ayaklarının altındaki sandalye kaydı sağlanıyor ve çirpiniyordu bir kaç dakika sonra çırpınmayı bıraktı ve gözleri kapandı iki üç dakika havada asılı kaldı hareketsiz kalmış öylece duruyordu kapı kırıldı ve içeri Bangchan girdi tavana asılı olan ipi çözdü ilk önce sonra Felix i indirdi ilk işi nabzını ölçtü sonra derin bir nefes aldı belliki hastanelik bir durum yoktu nefes alıyordu Bangchan elini arka cebine attı be telefonunu çıkardı aradığı kişi benmişim " o yaşıyor" dedi derin bir nefes aldım sonra bir sigara yaktım ve şöyle dedim "uyanana kadar orda kal " onayladı en fazla yarım saat orda kaldı Bangchan Felix uyanmış tı, Felix , Bangchan i görmeden, Bangchan ordan yani o evden çıkmıştı...