Kitabımda geçen kurum ve kuruluş isimleri, olay örgüsü, kişi isimleri, yer-mekan-zaman bilgileri, üs ve kullanılan rütbeler hepsi hayal ürünüdür. Tüm fikirler bana ait olmak üzere kitabın tüm hakları saklıdır. Herhangi bir benzerlik tamamen tesadüftür.
🎀🤍Oy vermeyi unutmayınn 🎀🤍
🎀
Annem çoğunlukla hayattan isyan ederdi. Babam da benden yana isyan ederdi. Ama ben hiç öyle olmadım. Ne yaşadıysam yaşadım ama yaşamaya devam ettim.
Etmek zorunda hissettiğimden değil öyle istediğim için düştüm ama asıl mesele olan tekrar kalkmayı başardım.
En sonunda kendime ait bir düzen kurup ilerlemeye devam ettim.
Sabah erken saatlerde kalkmıştım. Onun aksine baya enerjik hissediyordum. Günlük vitaminlerini alıp duşa girdim.
Duşta yaklaşık yarım saat hayatı sorgulayıp kaldığım yerden devam ettim.
Yaşadıklarım tuhaf geliyordu.
Tam beş ay olmuştu bugün.
Benim o askeriyeden biri olamam beş ayımı almıştı.Şuan orada görev yapıyor ve timden biriymişim gibi muamele görüyordum.
Yeni evim ve Beyza bana çok iyi gelmişti. Sanırım dost Beyza demekti.
Her türlü bana desteği dokunuyordu.Bu zaman zarfında Altay ile de çok iyiydik. Hatta buna iyi demek bile az kaldırmış gibi geliyor.
Sık sık beraber birşeyler yapıyorduk.
Sinemaya gitmiştik, tabi Altay uyuya kalmıştı. Ben bunu flim sonu anlamıştım. Flim romantik komediydi.
Uyuduğunu fark edince koluna vurarak uyandırmış ve söylenmiştim.
"Altay ya sen nasıl bir insansın hem beni getiriyorsun hemde uyuyorsun ya?"
Uykulu haliyle yüzüme boş boş bakan Altay'ın savunması ise Sokrates'in savunmasından daha iyiydi.
"Görevden geldim güzelim valla uyumadım bile zaten sevmem ben romantik romantik işleri" diyip elimden tutarak çıkarmıştı beni.
Şimdi haklıydı belki görevi zor geçmiş olabilirdi...
Duş jelinin yere kapaklanması ile aklımdaki düşünceler de dağılmıştı.
Duş sonrası bakımları halledip kombin yapma zamanıydı.
Ben kombin için kıyafetlere bakarken telefonuma art arda gelen bildirimler dikkatimi dağılmıştı.Yatağın üzerinden ekranı açık olan telefonu elime aldım.
-"Yüzbaşı'm" kişişinden gelen 4 mesaj.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN ♡𐙚
Truyện NgắnKendi masumluğunu kaybeden kız, kimseye anlatamaz. Kendi kendine o çukurdan çıkan kız, hep yardım aramıştır. Ve başkalarına yardım eden olabilmek için psikolog olmuştur. Hayatı boyunca kandırılmış, bir oyuna hapsolmuştur. Sevdiği adam o evden kurta...