Kitabımda geçen kurum ve kuruluş isimleri, olay örgüsü, kişi isimleri, yer-mekan-zaman bilgileri, üs ve kullanılan rütbeler hepsi hayal ürünüdür. Tüm fikirler bana ait olmak üzere kitabın tüm hakları saklıdır. Herhangi bir benzerlik tamamen tesadüftür.
📌
(❗BÖLÜM SONUNDA MUTLAKA BULUŞALIMM❗)Bölüm Şarkıları;
-Sezen Aksu- İhanetten Geri Kalan
-Sezen Aksu- Yalnızca Sitem***
Umut ışığının tek kırıntısına dahi muhtaç kalmıştım. İnandım. Nereden bilebilirim ki evim diye sahip çıktığımın beni evimden edeceğini?
Nerden bilebilirdim ki dost, kardeş diye sahip çıktığımın beni böylece bırakacağını.
Toplantıdan sonra herkes dağılmıştı.
Yarbay herkese net bir emir vermiş kimse askeriyeden başını bile çıkarmayacak demişti. Buna bende dahildim. Zaten beni dahil etmese de ben gitmezdim bir yere. Gidemezdim. Gidecek bir yerim yoktu zaten.Tim olası bir görev için hazırlanmaya gitmişti. Yarbay bu görevden Yiğit'i almıştı. Duygusal yaklaşacağı için uzak durması en iyiydi.
Tim bahçede tetikte beklerken ben ise Altay'ın odasına geçmiş, onun koltuğunda uzanıyordum.
Tek istediğim bir an önce ona kavuşmaktı.
Gözlerimi kapattım ve içimden tüm iyi dileklerimi Altay için diledim.
"Ya Rabbim sen beni kimsesiz bırakma, yalnızlık sana mahsustur. Sen beni sevdiğim adamdan mahrum etme.
Sen beni ona, onu bana bağışla. Amin."Sessizce ağlıyordum.
İçimden sayısız kez dualar ediyor bir yandan da ağlıyordum.Odanın kapısı hafifçe çalındı.
"Girebilir miyim?"
Kapının ardından seslenen Yiğit'ti.
"Gel Yiğit."
Kapıyı tekrar kapattı ve yanıma adımladı. Uzandığımı görünce"Lütfen rahatsız olma, ben tek kalınca gelmek istedim" dedi.
"Tim nerde Yiğit?"
Yüzüme baktı"Altay komutanın sinyali bize ulaştı. Koordinatları bulunca tim gitti. Ben kaldım." Ellerini birbirine kenetledi.
"Yiğit konuşmak ister misin?"
"Çok isterim."
Sesi titriyordu. Küçük bir çocuk gibi hatta sanki benim küçük erkek kardeşim gibiydi..
Uzandığım yerden kalkıp oturdum.
"Kardeşim, gel uzan dizime. Derdine derman bulalım." Dedim.Sanki bunu dememi bekliyormuş gibi hemen yanıma sokuldu..
Dizlerini kendine çekip ellerini arasına koydu.
Bekledi, bir süre sustu.
Sonra bir daha sustu...
Uzun uzun sustu, içindeki yangın kendini de yakmak üzereydi..
Elimi saçlarında gezdirirken konuştu.
"Neden yaptı, neden beni seçti? Tamam haindi, tamam lan benim sevdiğim kadın teröristti ama neden oyunu için beni oyuncak etti?"
Konuşmadım. Anlatsın istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN ♡𐙚
Short StoryKendi masumluğunu kaybeden kız, kimseye anlatamaz. Kendi kendine o çukurdan çıkan kız, hep yardım aramıştır. Ve başkalarına yardım eden olabilmek için psikolog olmuştur. Hayatı boyunca kandırılmış, bir oyuna hapsolmuştur. Sevdiği adam o evden kurta...