Kitabımda geçen kurum ve kuruluş isimleri, olay örgüsü, kişi isimleri, yer-mekan-zaman bilgileri, üs ve kullanılan rütbeler hepsi hayal ürünüdür. Tüm fikirler bana ait olmak üzere kitabın tüm hakları saklıdır. Herhangi bir benzerlik tamamen tesadüftür.
📌
|Sezen Aksu- Bir Zamanlar Deli Gönlüm|
📌
Hayatımın en güzel sabahına uyanmış gibiydim. Uyanır uyanmaz Altay yanımdaydı daha ne olsun. Hatta tekrar uyumuş bende onu izlemiştim.
Saat dokuza geliyordu.
Yavaştan kalkıp kahvaltıyı hazırlamam gerekiyordu.
İnsanları çağırdım burda yatıyorum hâlâ. Benim umursamıyorum deme şekli..Yavaşça Altay'ın yanından kalktım. Yatakta hareketlenmiş gözlerini açmıştı saçları ile oynamaya başlayınca yastığıma geçip uyumaya devam etmişti.
Banyoya geçip elimi yüzümü yıkadım. Ordan çıkmadan saçlarıma fön çektim çünkü saçım şuan isyanda gibiydi.
Odama tekrar geçtim. Yavaşça kapıyı açtım.
Altay'a baktığımda yastığın altına bir kolunu geçirmiş, bacaklarını iyice kendine çekmişti. Üşüdüğünü düşünerek üzerine ince bir battaniye örttüm.Hissetmişti. Uykusu çok hafifti.
"Aybeniz."
Kısık sesi ile ismimi söylemiş sonra kaldığı yerden uykusuna devam etmişti.
Uyanmak bilmiyordu.
Kurban olduğum yorulmuştu demek ki.Yanından geçip dolabımı açtım.
Böyle güzel olmak istiyordum ama aynı zamanda da rahat.
Altay'ın hoşuna gitmesini de istiyordum.
Elime ne alsam beğenmiyordum.
Renkli giymek istiyordum. Enerjik hissediyordum.
En sonunda sarı bir t-shirt ve kahverengi pantolon buldum.
İkisini kombinlemek için banyoya geçtim.
Saçlarıma da sarı bir bandana takarak odaya sessizce geri girdim.Hafif bir ten makyajı yapıp eyeliner ve maskara ile tamamen hazırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN ♡𐙚
Short StoryKendi masumluğunu kaybeden kız, kimseye anlatamaz. Kendi kendine o çukurdan çıkan kız, hep yardım aramıştır. Ve başkalarına yardım eden olabilmek için psikolog olmuştur. Hayatı boyunca kandırılmış, bir oyuna hapsolmuştur. Sevdiği adam o evden kurta...