Kitabımda geçen kurum ve kuruluş isimleri, olay örgüsü, kişi isimleri, yer-mekan-zaman bilgileri, üs ve kullanılan rütbeler hepsi hayal ürünüdür. Tüm fikirler bana ait olmak üzere kitabın tüm hakları saklıdır. Herhangi bir benzerlik tamamen tesadüftür.
📌
Bölüm şarkısı "Belkıs Özener- Sevemedim Kara Gözlüm"
<3
Ayırmasın mevlam bizi, ömür boyunca..
Aramıza kimse gelip girmesin.
Ayırmasın mevlam bizi ömür boyunca..📌
Zaman akıp gittikçe artık iyileşiyordum. Her kitapta olduğu gibi sanırım bende kahramanımı bulmuş ve onun sayesinde iyileşmiştim.
Günler gelip geçtikçe her şey daha da iyi olmuştu..
Toplu kahvaltımızdan sonra ben Altay ile ilgilenmeye devam etmiştim.
Kısa bir sürede toparlanmış hatta tekrar göreve gitmişlerdi.
Görev şuan tam 45 gün olmuştu.Ne gelen vardı ne giden.
Gün içinde ne yaptıysam hepsini Altay'a anlatıyordum.Yüzlerce mesaj atmıştım, aramıştım.
Bir kere konuşmuştuk..
Gecenin bir yarası aramıştı.."Bitanem olan kadın, hemen kapatmam gerek özür dilerim.
Dikkat et kendine, kabus görürsen sana attığım ses kaydını dinle."Demişti.
"Tamam bitanem, dikkat et sende_ diyerek hiçbir şey belli etmesem de telefonu kapatınca saatlerce ağlamıştım.
Ses kaydını dinledikçe ağlamak isteğim artıyordu.
Birtanem🤍'den sesli mesaj.
("Güzeller güzelim, ben iyiyim. Tim de iyi. Aslında seni görsem çok daha iyi olacağım. Ama yanımdaki fotoğrafın yetiyor şimdilik. Eğer kabus görürsen korkma tamam mı küçüğüm...
Ben seninleyim, kimse benim olana bir şey yapamaz. Tamam mı?
Gelince seni bir yemeğe çıkarmak istiyorum. Gelmeden önce haber vereceğim. Benim için hazırlanmayı unutma. Seni seviyorum bitanem olan kadın..")
Üç dakikalık bir ses kaydıyla beni havalara uçurdu sanki.
Hemen gelmesini istiyordum. Şuan askeriye de odamda onunla beraber olmak istiyordum.
Ne zaman gelecek, nereye gideceğiz bilmiyordum ama ne giyeceğini biliyordum.
O ses kaydından sonra Beyza'ya defalarca defile hazırlamıştım bir nevi.
En sonunda bordo bir elbiseye karar kılmış, onun içinde bir sürü takı almıştım.Acayip heyecanlı bir şekilde o günü bekliyordum.
Bu süre zarfında Beyza ile kardeş olmuştuk. Her şeyde yanımdaydı.
Hatta Yiğit ile konuştuklarını da söylemişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN ♡𐙚
Short StoryKendi masumluğunu kaybeden kız, kimseye anlatamaz. Kendi kendine o çukurdan çıkan kız, hep yardım aramıştır. Ve başkalarına yardım eden olabilmek için psikolog olmuştur. Hayatı boyunca kandırılmış, bir oyuna hapsolmuştur. Sevdiği adam o evden kurta...