Intro.

8.4K 317 21
                                    

Een jongen die slechte cijfers haalt, spijbelt, grote mond heeft, en sportief is.
Een jongen die het allemaal kan maar het liefste de "Bad boy" is.

"Wat is zijn bloedgroep?"
"A Positief meneer."
"Lengte?"
"1,80 meneer."
"Leeftijd?"
"17 jaar oud meneer."
"Naam?"
"Vincent Brown."
"Vincent Brown, jij krijgt een heel nieuw leven."


"MENEER BROWN VERLAAT DEZE LOKAAL EN WEL NU!"
Kalm stak ik een sigaret op en keek zwoel naar de lerares, "Weet je zeker dat je me wilt missen?" Vroeg ik terwijl ik met mijn lippen de sigaret vasthield.
Ze werd nog roder, en keek me vies aan alsof ik een uur lang in het vuil had gelegen.
"Oké prima uw verlies." Ik haalde mijn schouders op en liep het klas lokaal uit.
Ik haalde mijn handen door mijn haren en deed mijn beanie goed, ik pakte mijn sigaret met twee vingers en gooide het ergens in een hoekje neer.
rustig liep ik door de hal en bekeek de mensen die in hun klas zaten, de meeste meiden keken me aan en maakte wel eens een kus gebaar, ik beantwoorde die met een knipoog.

"Fuck deze school." mompelde ik, ik liep de bocht om en kreeg boeken in mijn gezicht.
"Jezus dat is al de tweede." Hoorde ik een meiden stem snauwen.
Ik keek naar beneden en zag een blond meisje met licht blauwen ogen, ik schoof de boeken die ver van haar af lagen met mijn voet dichterbij en liep door.
"Eikel." Hoorde ik haar nog zeggen.

Mijn mondhoek krulde op.
''En fuck meiden."


*

Spy Guy. (COMPLEET)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu