Toen ik en Bella stopten lieten we onze voorhoofden tegen elkaar aan rusten, we hijgden nog even na en ik zag hoe een traan over Bella's wang heen rolde.Ik hoorde geritsel uit de bosjes en hoe de WOB agenten eruit sprongen, ze pakte Bella bij haar armen en trokken haar van me weg, Bella begon te huilen in stilte haar wangen waren overspoelt met tranen net als die van mij..
Bella liet zichzelf mee trekken alsof ze van de wereld was, ze bleef me aan kijken met haar tranen die maar bleven komen, ik bekeek in stilte hoe Bella in het busje werd geduwd en voordat de deuren dicht gingen zag ik dat ze wat fluisterde.
Ik keek naar haar lippen en begreep wat ze zei, 'Ik hou van je.' en zonder twijfel bewoog ik ook met mijn lippen, 'Ik ook van jou..', en Bella was weg..Ik zakte in, net zoals de wereld, ik liet mezelf rustig op de grond vallen en ik bekeek de sterren, de sterren die ik samen met Bella had bekeken op de avond waar we gingen zwemmen.
Toen we dachten dat Ginger ons niet in de gaten hield, waardoor we ons vrij voelde.
Ik balde mijn vuisten en stond op, ik keek om me heen mijn ogen zochten naar Ginger.
Toen ik Ginger zag staan liep ik op haar af, ik trok aan haar schouder waardoor ze me in de ogen keek.
'Ik gaan zorgen dat Bella vrij komt en jij gaat me helpen.' besloot ik, 'En waarom zou i..' - 'Omdat ik het wel door heb dat je me alleen kuste om Bella weg te laten voeren.', ik porde met mijn vinger boos tegen haar schouder waardoor ze steeds een kleine stap achteruit deed.
'Je wist dat ik een klein zetje nodig had, en je houd er van om mensen in verwarring te brengen.' siste ik, 'Dus ginger je gaat me helpen of je nou wilt of niet.'*
JE LEEST
Spy Guy. (COMPLEET)
RomanceEen jongen die slechte cijfers haalt, spijbelt, grote mond heeft, en sportief is. Een jongen die het allemaal kan maar het liefste de "Bad boy" is. Onze lieftallige Vincent Brown.. ⬇ Dit boek kan grof taal bevatten en intieme scenes. Als je daar nie...