Hoofdstuk 8.

4K 207 8
                                    

"Wat kwam je gister doen?"

Ik krabde even op mijn hoofd, "Ik wilde Ginger even snel de buurt laten zien." verzon ik snel.
"Vond ze het leuk?"
Bella aaide over de plek waar Ginger me een trap gaf, er ging een rilling door mijn lichaam heen en snel trok ik mijn been weg.
"Weet ik niet." Gaf ik maar als antwoord.
"Ik snap niet waarom je naar me toe kwam." Vroeg ze na een seconde van stilte."

"Ik zag je daar zo zitten, en je keek niet echt vrolijk." Bracht ik uit.
"Je keek zo." Ik trok een pruillipje en keek haar bedroefd aan, Bella begon te lachen en gaf me een por.
"Ik moet voor mijn vader de boel in de gaten houden."
"Elke avond?"
Ze keek geschrokken op, ik wist dat het dom was van mij omdat te vragen nu denkt ze dat ik haar stalk.
"Hoe weet je dat?"
Ik dacht even snel na, "Nou je hebt wallen en die komen echt niet van een nacht zonder slaap." Antwoorde ik snel.

Ze tilde haar hand op en wreef onder haar oog, "Ik neem de moeite niet om er make up op te doen."

"Zonder make up ben je veel mooier." Vertelde ik haar, ik bekeek hoe ze begon te blozen.

Bingo! Bedacht ik me.

Ik stond op en stak mijn hand naar haar uit, ze pakte hem vast en ik trok haar voorzichtig op toen ze eenmaal stond pakte ik haar boeken en liep ik rustig richting het scheikunde lokaal.
"Waar ga je heen." Ze trok een sprint om me in te halen en keek me vragend aan.
"Je hebt scheikunde, en daar is het lokaal." Antwoorde ik.
"Hoe weet je..."
Ik hield de boeken voor haar neus en trok ze daarna weer tegen mijn borst aan.
"De boeken Bella." Reageerde ik koel.

Ik opende de deur van het scheikunde lokaal, "GOEIEMORGEN ALLEMAAL!" brulde ik door de klas heen, iedereen keek geschrokken op ze waren geconcentreerd bezig met het maken van een raar brouwsel en Meneer Dekker stond meteen op.
"Meneer Brown volgens mij geef ik u geen les vandaag!"

Ik haalde mijn schouders op, "Mij niet maar dit meisje die te laat is wel, ik viel haar lastig op de gang dus dat is de reden dat ze te laat is." Riep ik vrolijk.
Ik had de boeken onder tussen al terug aan Bella gegeven en pakte een sigaret uit mijn zak, ik stopte hem tussen mijn lippen en stak hem aan met het vuurtje die onder de potten stond.

"Niet roken in de school meneer Brown vertrek hier en wel nu!"
"Is goed." Ik stak mijn hand op en nam zo afscheid van de klas. Ik sloot de deur achter me en speurde de hal af.

"En waar is onze Blauw harige vriendin gebleven? " mompelde ik.

*

Spy Guy. (COMPLEET)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu