Ik hielp Bella met het uit doen van haar bh en haar haar in een staart te doen, ze deed zelf haar slip uit maar ik moest haar er wel bij helpen om in de douche te stappen. Zelf had ik ook mijn ondergoed uit gedaan omdat het voor mijn gevoel anders niet eerlijk was, het meisje zou uit de kleren gaan en jij zou gefasineerd toe kijken.
Nee zo laag was ik niet, ik had nog wel respect voor haar over.
Bella had de kraan vast gepakt voor een beetje steun zodat ze niet veel last kreeg van haar wond, met de rug stond ze naar me toe en ik bekeek hoe ze trilde.
Ik legde mijn hand op die van haar, en draaide de knop voorzichtig naar rechts.
Bella genoot duidelijk van de warme stralen die op haar huid terecht kwamen en ik deed precies het zelfde.
Ik merkte op dat Bella naar wat douche gel wees en waar een Madelief op geïlustreerd stond.
Ik begreep de hint en pakte de gel van het rekje af en wreef de gel met de geur van madeliefjes uit op Bella's rug.De geur paste bij haar, bij haar persoonlijkheid en haar uiterlijk.
Halverwege dat ik haar aan het inzepen was draaide ze zicht zo naar me toe zodat ik in jaar ogen keek.
Haar mooie pastel blauwe kleurige ogen, ze sloeg haar armen om mijn nek heen en ik legde mijn handen op haar middel.
Mijn lippen kwamen dichter bij de hare en uit eindelijk ontmoette onze lippen elkaar.
Niet veel later raakte we verstengeld in een gepasioneerde tongzoen, ik voelde hoe Bella door mijn haar heen woelde met haar hand. Het was een fijn en vertrouwt gevoel. Mijn handen streelden Bella's rug en ook gingen ze voorzichtig over haar borst heen, ik begon Bella kusjes te geven op haar mond en zo gleed ik naar haar hals toe.
Een zachte kreun verliet Bella haar mond en ze kwam wat dichter bij, met haar hand bracht ze mijn gezicht terug naar de hare en zo begonnen we weer te zoenen.*
JE LEEST
Spy Guy. (COMPLEET)
RomanceEen jongen die slechte cijfers haalt, spijbelt, grote mond heeft, en sportief is. Een jongen die het allemaal kan maar het liefste de "Bad boy" is. Onze lieftallige Vincent Brown.. ⬇ Dit boek kan grof taal bevatten en intieme scenes. Als je daar nie...