"En dan moet ik geloven dat je vijf jaar lang bij WOB werkte en dan flip je hem om een tosti?!" ik bekeek hoe Ginger haar armen over elkaar sloeg en in haar zelf zat te mopperen.
"En je moest nie zo veel opvallen!' ging ik verder.
"je moest zelfs helemaal NIET opvallen anders gaan mensen dingen denken en vinden ze het raar dat ik nog nooit Wat over mijn "zusje" vertelt heb!""Moet ze haar werk maar goed doen." mopperde Ginger.
Ik liet mijn hoofd hangen en sloot mijn ogen,
waarom mocht ik dit niet alleen doen.Ik hoorde wat gerommel en keek op, het was Ginger die opstond vanuit haar stoel.
"Wat ga je doen?" ik keek haar vragend na terwijl ze de deur opende.
Ze gooide haar zwarte haren met blauwe plukken naar achter en keek me verlegen aan.
"Ik ga mijn tosti halen, en jij gaat met Bella huiswerk maken.""Hoe weet je dat?"
"Als ik niet gevonden word is dat omdat ik niet gevonden wil worden Vincent." Na deze woorden liep ze rustig weg ik luisterde naar de geluiden die haar hakken maakten en hoe ze langzaam verdwenen.Toen ik niks meer hoorde bekeek ik het lokaal hier had ik zelf nooit les gehad in de laatste 4 jaar.
Ik liep naar de kast die mijn ogen hadden ontdekt en begon aan de klink te rommelen.
"Shit." fluisterde ik tegen mezelf.
Ik gaf een trap tegen de kast en haalde daarna rustig de plukken haar uit mijn gezicht die door mijn trap nu voor mijn gezicht bungelde.
"Hier ben je!" Hoorde ik een bekende stem roepen.
Ik keek vanuit mijn ooghoek, Bella kwam met mijn broodje aan lopen die al half op gegeten was en weer met haar boeken tegen haar borst aan gedrukt.Ik pakte mijn broodje en keek haar verbaasd aan.
Ik zag hoe het bloed naar haar gezicht stroomde "Ik had honger." ze lachte voorzichtig.
Ik stak het broodje in mijn mond en ging voor haar staan, ik tilde mijn hand op en pakte het speldje dat uit haar haar stak.
"Wat wat doe je nou?" stamelde ze.
Ik wees even naar mijn broodje zodat ik haar liet denken dat ik daardoor niet kon antwoorden maar ik wilde niet antwoorden.Want ik wist zelf niet eens wat ik deed.
*
JE LEEST
Spy Guy. (COMPLEET)
RomanceEen jongen die slechte cijfers haalt, spijbelt, grote mond heeft, en sportief is. Een jongen die het allemaal kan maar het liefste de "Bad boy" is. Onze lieftallige Vincent Brown.. ⬇ Dit boek kan grof taal bevatten en intieme scenes. Als je daar nie...