39.

2.2K 121 2
                                    


Toen ik Ginger zag staan liep ik op haar af, ik trok aan haar schouder waardoor ze me in de ogen keek.
'Ik gaan zorgen dat Bella vrij komt en jij gaat me helpen.' besloot ik, 'En waarom zou i..' - 'Omdat ik het wel door heb dat je me alleen kuste om Bella weg te laten voeren.', ik porde met mijn vinger boos tegen haar schouder waardoor ze steeds een kleine stap achteruit deed.
'Je wist dat ik een klein zetje nodig had, en je houd er van om mensen in verwarring te brengen.' siste ik, 'Dus ginger je gaat me helpen of je nou wilt of niet.'

Ik en Ginger zaten tegen over elkaar in de vergaderzaal van de WOB, we hielden een staar competitie het was niet bewust maar ze kookte van woede omdat ik gelijk had. Ik wacht nu al 12 uur op een reactie, Ginger zuchtte en sloot haar ogen, 'Prima jij je zin, welke gadgets heb je nodig?' bromde ze.
Ik lachte en daardoor keek ze me vernietegend aan, als blikken konden doden laten we maar zeggen.
'Gadgets hebben we niet nodig.' vertelde ik toen ik uit gelachen was, Ginger trok haar wenkbrauw op.
'Niet?' - 'Nee inderdaad, wat wij nodig hebben zijn woorden, zinnen die de waarheid spreken.' besloot ik.
Ik wist zelf al wat ik ging zeggen, ik had over elk woord na gedacht, en ik vertrouwde erop.

*

Spy Guy. (COMPLEET)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu